Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Úvodní příběh s názvem „Panorama“ vypráví o složitém vztahu ctižádostivé fotografky (Jaromíra Mílová) a jejího syna, který pracuje jako messenger (Michal Kern). Díky fotografiím Pražského hradu se spolu snaží navázat ztracenou komunikaci. Hrdinkou druhé povídky „Právnička“ je cizinka (Alla Alexandrov), která si přišla do Prahy splnit svůj sen. Realita industriální Libně ale neodpovídá její představě. Aby vůbec dokázala přežít, naučila se klamat sebe i své okolí. Z každodenního stereotypu ji vytrhne náhodné setkání s řidičem tramvaje (Jan Budař). Ve slepé uličce se octli protagonisté povídky „Obyčejný jízdní řád“ (Marie Doležalová, Matěj Nechvátal) - Ona vyznává pevný řád ve všem, co dělá, On životem jen tak proplouvá. Jejich světy se protnou na jeden den, ale možná je toto setkání ovlivní na celý život. Poslední povídka „Tajemství památníku“ zkoumá nadpřirozené jevy odehrávající se v okolí Národního památníku na Vítkově. Dva novináři (Jakub Šmíd, Lucia Kajánková) pátrají po stopách minulosti, ale až jejich setkání s osamělým vrátným (Petr Jeništa) vrhne na celý případ jiné světlo. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (15)

FFFilm.cz (František Fuka)

"Nejhorším prohřeškem tvůrců ale jsou náměty a scénáře příběhů, které jsou neuvěřitelně nezajímavé a pro polovinu z nich se vůbec nehodí označení "příběh", natož "fungující příběh". Je možné, že v některých z nich se měla skrývat pointa v nějaké drobnosti, v jednání hrdinů (a nikoliv v příběhu…" více

Indiefilm.cz (Jiří Blažek)

"Ale nelze od filmu Praho, má lásko, obdobně jako v případě Paříži, miluji Tě, čekat kvůli vytyčenému konceptu určitou soudržnost – ať už autorskou nebo kvalitativní (film Praho, má lásko byl mimo jiné například snímán tu digitálním přístupem – Panoráma/Tajemství památníku, tu zase na formát 16mm –…" více

Topzine.cz (Oldřich Mánert)

"Snímek Praho, má lásko si tak zaslouží smeknutí klobouku a slova chvály. Za podmínky, ve kterých vznikal, a s přihlédnutím k tomu, že za všemi povídkami stojí teprve začínající filmaři mající právo na chybování, se jedná o sympatickou podívanou pro průměrem zhýčkané české publikum. Pokud vás zajímá…" více

Reklama

Reklama