poster

Klip

  • Srbsko

    Klip

  • slovenský

    Klip

  • anglický

    Clip

Drama / Erotický

Srbsko, 2012, 100 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marigold
    ****

    Explicitní výpověď o generací sdíleného narcismu, který zakrývá velmi lidské pohnutky - strach ze smrti, blízkosti, intimity. De facto radikálnější verze Fish Tanku, v níž se autorka nesnaží prázdnotu nijak stylizovat, ale nechává ji zaznít v syrové a studeně mrtvolné všudypřítomnosti natáčejícího mobilního telefonu. Domněnka, že tu jde jen o prázdnou kontroverzi prozrazuje jistou nezralost diváka - neschopnost vnímat vyhrocený obsah v sociálních i psychologických souvislostech. Pod krustou stupidních lascivních hitů a upocených kuřeb na záchodech totiž dříme velmi univerzální příběh o zrání a křehkosti, která se maskuje odkoukanými pózami. Výborný debut režisérky, která má co říci.(28.8.2012)

  • Vodnářka
    *

    Lehký náznak zajímavé dějové linie o umírajícím otci a jeho rodině, totálně zabitý stovkami záběrů na jeho dospívající dceru, která po celou dobu snímku nedělá nic jiného, jež natáčí svá sexuální videa, nebo předstírá, že se učí... Snad tu byl jakýsi záměr zobrazit realisticky srbskou společnost či vzbudit v diváku nějaké otázky, mně ale v hlavě zůstává otázka jen jeda - o co sakra Maje Miloš šlo??(6.7.2012)

  • Vančura
    ***

    Skličující podívaná. Zarmucuje mě jednak neutěšeností prostředí, v němž se odehrává, a druhak svým neukotveným filmařským výrazem, který má daleko k nějaké přesvědčivé či autentické generační výpovědi. Klip je mnohem spíše jakousi trudnou experimentální výpravou za hranice posledních pozůstatků západních konvencí, které překračuje s razancí východoevropské pornoprodukce. Když na to přijde, v nouzi tím nejspíš nepohrdnete, ale osobně bych od podobných filmů očekával přece jen něco víc. Klip mi kupříkladu připomněl snímek Všichni umřou, jen já ne, který jsem před lety viděl ve Varech, a který mě osobně oslovil víc. Přesto podobné snímky nevyhledávám a považuji je nanejvýš za sociologickou sondu ze světa, kam už dávno nepatřím, a kam jsem maximálně ochotný čas od čas zpovzdálí nahlédnout s vědomím, že v dospívání to stejně nemá snadné nikdo, lhostejno kde na světe se nachází. Snad jsem již příliš zcyničtělý a otupělý z našeho světa, v němž s námi Prozřetelnost hraje ruskou ruletu, v níž se jedni náhodně rodí do ráje privilegovaných a druzí do pekla zatracených, ale osobně už mě snímky tohoto rázu nic než nekonečně nudí, a konkrétně u Klipu jsem co chvíli netrpělivě koukal na hodinky, kdy bude konečně konec. Tohle je prostě špatně, všechno je špatně, někteří z nás se neměli nikdy narodit, a jediné, co s tím stejně v tomto slzavém údolí zmůžeme, je kopnout do sebe na baru zbytek toho dryjáku a povzdechnout si v duchu nad tím, v jak šíleném světě někteří z nás žijí.(5.9.2012)

  • nascendi

    Stačilo mi pár minút na to, aby som si tento výtvor súkromne označil za imigrantský. To preto, že je chybne označený ako dráma/erotický. Drámu vidím iba v tom, že takýto film sa dostane do bežnej distribúcie. A erotický? Veď predsa existuje jasne definovaná hranica medzi erotikou a pornografiou. A tá bola jasne prekročená. Nehodnotím dokumenty, krátkometrážne filmy, televízne programy ani hudobné videoklipy. Po pozretí výňatku z tohto filmu pridávam aj pornografické filmy. Takže imigrantský nie preto, že sa zaoberá súčasným masovým sťahovaním ľudí severným smerom, ale preto, že nedovoleným spôsobom prekročil nedostatočne chránené hranice.(14.3.2017)

  • Pedestrian
    ****

    Nebavilo mě to, neužil jsem si to, ale z kina jsem odcházel fyzicky naprosto vyčerpán. Ani náznak o humor, věrohodně zahrané skvělými herci a na režijní debut suverénní. Nějakou tu monotónnost už u artů neřeším.(31.8.2012)

  • - Hlavný hrdina hrá vo filme známu počítačovú hru “World of Warcraft“. (Johnny.ARN)

  • - Film vznikal šest let, čtyři roky byla Maja Miloš v intensivním kontaktu s mládeží. Za tu dobu hovořila se stovkami mladých lidí, čímž se chtěla vyhnout ironickému odstupu. (JoranProvenzano)

  • - Pri nakrúcaní sexuálne explicitných scén využívali aj dvojníkov, protézy či efekty a všetko bolo dokonale dopredu naplánované. S rodičmi detí, ktoré hrajú vo filme, sa režisérka rozprávala veľmi úprimne a všetko s nimi do detailov prebrala. (Sufferer)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace