poster

Klip

  • Srbsko

    Klip

  • slovenský

    Klip

  • anglický

    Clip

Drama / Erotický

Srbsko, 2012, 100 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tom_Lachtan
    ****

    chápu, že vyobrazení sexuálních scén mělo jakýsi smysl, ale mne přišlo neobyčejně otravné, jinak se mi film líbil, je příjemně surový a vlastně o "ničem," o dětech co poslouchají nejděsnější muziku co sem ve filmu slyšel. Jeden z nejmíň diváckých filmů, které sem viděl... Film, který ukazuje mírně poupravenou (přeci jen tam mezi mladými chyběl někdo "normální") bezmoc některých dospělých dětí(6.10.2012)

  • Johny_fork
    ***

    Srbové se s tím rozhodně nemažou. Citová prázdnota digitálního věku je vyobrazena pomocí explicitních sexuálních a násilných scén, které mají sloužit jako kompenzace oné prázdnoty, marnosti a ztracenosti dospívající srbské generace.(12.9.2015)

  • Pedestrian
    ****

    Nebavilo mě to, neužil jsem si to, ale z kina jsem odcházel fyzicky naprosto vyčerpán. Ani náznak o humor, věrohodně zahrané skvělými herci a na režijní debut suverénní. Nějakou tu monotónnost už u artů neřeším.(31.8.2012)

  • Deschain
    *****

    Srbi vedia točiť (ne)pekne drsné filmy. A pašujú na filmové festivaly porno. Srandičky srandičky, ale fakt to bolo kruté. Neviem, mám postavy ľutovať? Nemôžu si za to sami? Nechcú to tak? Je pre nich niečo dôležitejšie ako fet, sex a totálna sebadeštrukcia? A keď už to vyzerá, že možno aj tá rodina alebo niečo iné má zmysel, tak sa to nejak zvrtne. Ale kašlať na nejaké poučovanie a moralizovanie, to nikomu nepomôže, pozriete a posúdite sami. A ešte tri veci: ten obrátený vývoj vzťahu za 100 bodov, prestrihy na domácnosť po -tom- a texty lokálnych songov na vracanie. Ťažký umelecký kaliber. Určite potecha oka pre feministky. Bavilo ma to tak na 4, ale je to téma, ktorá si myslím zaslúži 5. (Art Film fest 2012)(18.6.2012)

  • dopitak
    ****

    V Klipu je až přehnaně dobře vidět, o čem nedávno mluvil Umberto Eco. Smutné je, že tohle opravdu ukazuje současnou generaci, která navíc kulturně českému prostředí není moc vzdálená, a jediné co lze filmu vytknout, že to není dokument, ale sestřih toho, co chtěli vidět, vybrali a natočili dospělí. A z explicitních scén bych nedělal vědu, místo Isidory se téměř jistě svléká dablérka (všimněte si, že na žádném záběru není nahá, podle režisérky jí na začátku natáčení nebylo ještě ani patnáct a Maja Milos není žádná Irina Ionesco) a mužský geniál je slušně umělý, což ovšem nezkušené oko neodhalí, ale Péčkaři nezaváhají.(10.9.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace