Reklama

Reklama

Jordan pracuje jako operátorka tísňové linky. Jednoho dne jí zavolá dívka jménem Leah, že se někdo snaží dostat do jejího domu. Jordan jí poradí, aby se schovala v patře. To se dívce povede, ale hovor se přeruší. Jordan zavolá zpět, což muž uslyší, a Leah najde. Jordan se ho snaží zastavit přes telefon, ale muž jí pouze řekne „už se stalo“. Druhý den se Jordan z televize dozví, že Leah byla zavražděna. Dává si to za vinu a s prací operátorky chce přestat. O šest měsíců později pracuje jako vyučující pro budoucí operátory. Mezitím je teenagerka Casey Welson unesena z nákupního střediska. Naštěstí má u sebe mobilní telefon, a tak zavolá na tísňovou linku. Hovor přijme nová operátorka, která neví, jak si poradit, a tak případ převezme právě Jordan. Protože Casey volá z telefonu na jedno použití, není ji Jordan schopná vypátrat pomocí GPS. Poradí jí tedy, aby vykopla zadní světlo auta a dírou vystrčila ruku. To se Casey opravdu povede. Uvidí to žena jedoucí za autem, a tak zavolá na tísňovou linku a sdělí, jakým směrem auto jede. Jordan Casey navede, aby vzala plechovku s barvou, která je shodou náhod v kufru, a pomalu ji lila z díry. To přiláká pozornost dalšího řidiče – Alana Denadoa. Když potom únosce zastaví na červené, Alan ho na barvu upozorní. Únosce mu poděkuje, ale Alanovi připadá podezřelý, a proto ho sleduje. Když únosce zastaví, Alan se jde znovu přeptat, zda je vše v pořádku. Únosci dojde, že ho Alan podezřívá, a ve chvíli, kdy chce zavolat na tísňovou linku, ho uhodí lopatou. Poté si vezme jeho auto a naloží ho do kufru ke Casey. Po chvíli se však Alan probere a začne panikařit. To donutí únosce zastavit a Alana zavraždí. Po nějaké chvíli potřebuje natankovat. Zastaví proto na odlehlé benzinové pumpě. Casey si všimne, že z kufru se dá sklopit prostřední sedačka, a snaží se vylézt. Toho si všimne obsluha pumpy. Únosce ale použije benzin, který zrovna tankuje, a pocáká jím obsluhu a hodí po něm zapalovač. Mezitím policie přijde na únoscovu totožnost. Je jím Michael Foster. Ten dorazí do svého cíle, a když vyndává Casey z kufru, zjistí, že má celou dobu u sebe telefon. Jordan ho informuje, že byl identifikován, a radí mu, aby se vzdal. Předtím, než Michael rozbije telefon, řekne Jordan „už se stalo“, a ta si uvědomí, že mluví se stejným mužem jako před šesti měsíci. Zatím vpadne policie do jeho domu, kde je jeho manželka a děti. Ve své kanceláři má Michael malý oltář a v něm fotky své zemřelé sestry. Ta je velmi podobná uneseným dívkám. Na jedné fotografii je v pozadí dům, který byl podle manželky domovem Michaela, ale který shořel. Za domem však stojí stodola, kterou Michael údajně renovuje. Policie chatu prohledá, ale nic nenajde, a tak místo opustí. Jordan je zoufalá, a tak si hovor s Michaelem přehrává pořád dokola... (TV Prima)

(více)

Videa (9)

Trailer 2

Recenze (814)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Po shlédnutí filmu jsem film vnímal spíš na čtyři hvězdičky. Až stačilo, aby mi uživatelka emma53 napsala jednu větu a já si uvědomil, že i když je tenhle thriller dobrý, závěr to dost solidně zazdí. Celé se to totiž tváří dost realisticky. Hot line na 991, kde hlavní telefonáty vyřizuje Halle Berry byly dost napjatý. Jenže závěr, kde Halle vystřídala pomoc za sluchátkem za pomoc u konkrétních lidí to začalo mít takový klasický filmový spád a s realističností už to moc společného nemělo. Ten závěr tomu pak dodal korunu. Každopádně v rámci dobrých thrillerů je tohle pořád jeden z těch kousků, co za shlédnutí určitě stojí. ()

Posheidon 

všechny recenze uživatele

Mohl to byt výborný krimi thriller, mohla to být kultovní záležitost. Bylo to velmi nadějně rozehrané, do 2/3 filmu to mělo nejen spád, děj, ale i autentičnost, tedy potenciál to rozhodně mělo. Pak se však uvěřitelnost nejenže vytratila, ale hlavně to postupně začalo dosti skřípat i co se logiky a chování postav týče. Buď tomu scenáristovi už nechtěli dát další prachy za dopsání anebo byl prostě někým dotlačen: „Hlavně to už nějak dokonči prosím tě, nebo to dáme někomu jinému.“ Jinak si to tvůrčí selhání v závěru totiž nedokážu vysvětlit. ()

Reklama

Jordan 

všechny recenze uživatele

pri takýchto filmoch si vždy hovorím, do akej miery sú sponzorované a financované vládou spojených štátov, zbrojárskymi firmami a rôznymi korporáciami, lobbystickými skupinami atď.... tretia (alebo už neviemkoľká) vlna pseudo-feminizmu v hollywoodskej kinematografii tu nadobúda kolosálne rozmery, podhľad na halle berry v obtiahnutom tielku s vlajúcou americkou vlajkou na pozadí krásne dokazuje, do akej miery táto tendencia v hollywoode atrofovala od dôb sarah connorovej a ripleyovej... veľmi krátku, no ako-tak thrillerovo slušnú, napínavú, a aj keď neoriginálnu, no aspoň poctivú časť prenasledovania a vyšetrovania, trvajúcu od únosu v garáži po zistenie totožnosti páchateľa pochováva zvyšok scenára - príliš štandarný, klišéovitý a zahlcujúci sa nelogickosťami a schválnosťami... film tak ostáva iba skvostným dôkazom toho, že "trvalá" naozaj trvá a hičkoka už jakživ nikto neprekoná a aj to mlčanie jahniat bolo len jedno, v pamäti možno utkvie modrá push-upka abigail breslinovej, ale za to predsa nemusíme platiť šesť euro do kina, keď máme internet, no nie? ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Ve svých komentech se pokud možno snažím vyhýbat termínu filmová klišé. Bohužel tenhle kousek na ně sází do té míry, že s nimi i padá. Na Tísňovou linku se můžete dívat jako na rutinně natočený thriller, který při vypnutém mozku může i napínat nervy, jenže já jsem kverulant a nevypínám. Takže tam, kde můj oblíbený Gilmour93 píše o hloubce scénáristických děr, já bohužel vidím krátery, do kterých by se pohodlně vešla i kosmická loď Federace. Jestli ne hned celá flotila. Tam, kde jiní vidí nebezpečného sexuálního maniaka a psychopata, tam já sleduju jeho karikaturu. Chápu, že ne každý scénář může mít kvality hodné pro oscarové klání, ale tomuhle filmu i v rámci žánru chybí věrohodnost a ten šílený závěr ho pak úplně pohřbí. Mám rád filmy, kde si režisér a scénárista s divákem hrají, informace dávkují a vodí ho za nos, ale tady se tím závěrem stala z thrilleru nechtěná parodie. Celkový dojem tentokrát nezachraňují ani slušné herecké výkony, takže zůstávám na velmi skromných 25 %. ()

gogo76 

všechny recenze uživatele

Už ani nepamätám kedy som naposledy videl H. Barry, asi X-meni, no tento thriller je z tých vydarenejších. Na jej výkone stojí takmer celý film. Má to slušný rozjazd, úchyl ma nijako zvlášť neprekvapil, podobných sme už videli stovky, ale inak spokojnosť. Sledoval som to na HBO a dabing bol dosť hrozný(to všeobecne je), zvlášť vo vypätých momentoch napr. "Tak mě zabíjte!" Takéto vety sa musia precítiť, dabing v takýchto momentoch vyznieva nielen úboho, ale často i smiešne, čo nie je na mieste. Podľa mnohých klišovitý záver ma nerozčuľoval a posledné slová o polícii som bral. Dva sudy sebavedomia mi dodala scéna pátrania po záhadnom zvuku z telefonátu. Manželka mala zopár tipov, no môj bol iba jeden. Je to vlajka na žrdi! A bola. Volaj ma génius, hovorím. 70%. ()

Galerie (53)

Zajímavosti (16)

  • Při jedné scéně, kdy přichází vedoucí úlu Maddy (Roma Maffia) informovat Jordan (Halle Berry), přichází bez headsetu, který se během rozhovoru záhadně objeví a opět zmizí. (Shadowrat)
  • Když se Casey (Abigail Breslin) probudí v kufru, tak v autě hraje „Puttin' On The Ritz“ od Taco. (Duoscop)
  • Během prvního dramatického hovoru si lze všimnout, že se mezi jednotlivými střihy mění poloha Jordanina (Halle Berry) mikrofonu. (Shadowrat)

Reklama

Reklama