Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 2

Recenze (682)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Těch motivačních proslovů bylo trošku moc a Vaughnova ukecanost občas sklouzávala do trapnosti, ale celkově to nebylo tak zlé. Ne že by mě příběh prodejců, které virtuální svět připravi o práci a oni se mu musí přizpůsobit, nějak extra chytil, ale koukalo se na to příjemně i přes to, že vtípky nebyly nijak originální a narážky na IT nerdy už všechny zazněly BBT. Sedlo i obsazení vč. partičky ajťáků a Rose Byrne. 60% ()

Cervenak odpad!

všechny recenze uživatele

V tejto chvíli si ani nespomínam, kedy som naposledy videl mainstreamový hollywoodsky film so strašnejším scenárom. Námet dobrý, ale je dokonale utopený v neustálych motivačných prejavoch (bez srandy, je ich tam tucet alebo aj viac) a Vaughnovom bľabotaní, ktoré nedáva vôbec žiadny zmysel a je dokonale nevtipné. Vytrpel som to celé len preto, že som bol zvedavý, či to dokáže byť konštantne pekelné až do konca. Bolo. ()

Reklama

Pepinec 

všechny recenze uživatele

...a tak zatímco Ainy kouká na nízká hodnocení uživatelů, já koukal na film. A viděl jsem nevyváženou, špatně sestříhanou hovadinu, která by byla příjemným zpestřením filmového léta, kdyby ovšem svým profilem nekopírovala horské etapy Tour de France a kdyby dabing nepřipomínal večerní předčítání dyslektiků. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Mně je dost jasný, že to v Googlu takhle vůbec nevypadá. Vlastně exteriérně vypadá, ale na druhou stranu nevypadá to tak, jak si to ti dva ouchylové vysnili. Pořád ale musím říct, že tak pozitivně laděnou, pohodovou a příjemnou komedii jsem děsně dlouho neviděl. Je mi jasný, že plno lidí to vnímá jako bůhví jakou agitku na to, jakej je Google boží zaměstnavatel. Také by se to mohlo vnímat jako geniální reklama nebo náborové video. Já to ale vnímám jako film, konkrétně komedii. U které jsem se sice dvakrát tak, jak jsem předpokládal, nenasmál. Ale na druhou stranu jsem si zase odpočinul a musím říct, že i po shlédnutí jsem zpozoroval lepší náladu, čemuž přispěla už samotná atmosféra filmu. ()

becki_tu 

všechny recenze uživatele

Dvouhodinová reklama na Google s několika slibnými momenty (X-Meni, Instagram, famfrpál, závěrečné titulky) a sehranou hlavní dvojicí, která se však většinu filmu pitvoří v neškodném humoru a ukecaných pasážích, které nikam nevedou. Po slibném traileru tak přišlo vystřízlivění v podobě průměrné, leč "značkové" komedie. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Aj keď spoločnosť Google neplatila za účasť vo filme, spoločnosť mala možnosť kontrolovať, ako majú byť jej produkty zobrazené. Tvorcovia filmu napríklad chceli scénu, kde samoovládané auto havaruje, ale Google chcel scénu odstrániť, pretože produkt ešte nebol uvedený na trh. (Arsenal83)
  • Ve filmu stážisté pracují na zákaznické lince, Google však žádnou takovou nemá. (ronaldmekdon)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama