Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Blízká budoucnost. Bývalý kapitán Černých baretů John Brennick (Christopher Lambert) se pokouší se svou těhotnou ženou Karen překročit hranice. V totalitní společnosti je totiž povolen jen jeden porod a Karen je těhotná podruhé. Přechod přes hranice se nezdaří a manželé se dostávají do obrovského podzemního vězení - Pevnosti, kterou střeží počítače a roboti a z které se nedá uprchnout. John se o to ale musí pokusit za každou cenu. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (55)

iXtr3m3 

všechny recenze uživatele

Pozoruhodné, že tento béčkový snímok je rovnako pozerateľný aj po 27 rokoch, ako to bolo kedysi v čase jeho prvej projekcie. Moc tomu napomáha fakt, že sa to podobá skvostným osemsediatkám a nestálo to 5 korún. Príbeh je už samozrejme zhovadilosť, ale kvôli krátkej stopáži nestihne nudiť ani príliš iritovať. P.S. Potešila vedľajšia úloha Cliftona Collinsa Jr. v tej dobe ešte humorne používajúceho meno Clifton Gonzales Gonzales. No vážne, všimol som si to v titulkoch... :) ()

Radyo 

všechny recenze uživatele

Nic víc než nepříliš nápadité béčko s tehdy ještě relativně slavným Lambertem v hlavní roli. Jeho hvězda však už tehdy začínala pohasínat a kariéra nabírala sestupnou tendenci, což se odráží i na jeho hereckém výkonu v tomhle dílku. Podobných filmů na podobné téma bylo natočeno více, tenhle jen zapadá do jejich řady a ani se příliš nesnaží z ní nějak vybočit. Takové filmy jsou poživatelné jen v malých dávkách. ()

Reklama

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

No celkovo nič moc i ked som to mohol tušiť, kedže Christophera moc nemusím. Nieje toho tu moc vidieť, pocitač to tu riadi, ale ani ten sa nedokázal ubranit totálne hlupim scenam. Je tu celkom chaotický scenár, nevie či ma pomáhať alebo ešte viac deprimovať hlavnú postavu. Nieje tu ani moc toho ukazane a keď aj je, tak len konečne riešenie, čo od efektnosti ma riadne ďaleko. Pacili sa mi tí ľudský kiborgovia i keď moc vody tam nenamútili, boli aspoň zaujímavý. Tak slabé 3*. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Stuart Gordon patřil k partičce poctivých béčkových režisérů jako Albert Puyn či Nico Mastorakis, jejichž filmy v době porevolučního videoboomu odchovaly celou jednu generaci puberťáků. Gordon se popásal hlavně na hororech, nejčastěji na lovecraftovských adaptacích jako RE-ANIMATOR (jeho ZE ZÁHROBÍ patřilo svého času k mým nejoblíbenějším hororům), ale párkrát si s vůbec ne špatným výsledkem odskočil i do sci-fi (ROBOT JOX, VESMÍRNÍ TRUCKEŘI). PEVNOST STRACHU je slaboduché, ale koukatelné akční sci-fi béčko s pár dobrými béčkovými nápady, ze kterých mě osobně nejvíce zaujala scéna, kdy Karen vstoupí do vymytého mozku svého muže a snaží se ho vysvobodit z imaginárního vězení jeho pochroumané mysli. Mizernému scénáři a odfláknutým akčním scénám (i když ten souboj na zasouvacím mostě nebyl špatný) hodně pomáhá přítomnost Christophera Lamberta s jeho zasněnýma očima a rošťáckým úsměvem a Gordonova dvorního herce, rovněž sympaťáka Jeffrey Combse. Co taky nebylo špatné byl konec s tím dálkově ovládaným futuristickým tirákem. ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Devadesátkové lambertovské béčko jak vyšité, s až úžasně topornými hereckými výkony (hlavně Lambert je sice hercem, který má na pohled charisma, ale jakmile ho režisér cílevědomě nediriguje, začíná být po chvilce docela srandovní), laciným vizuálem a lehce zachraňujícím (byť nijak poklesle ozvláštňujícím) námětem - první třetina je v pohodě koukatelná a slibuje více než snesitelné béčkové dovádění, pak se to ale celé tou hodnotící abecedou postupně propadá a akční finále už by lépe natočili i v Hošticích. A co ty 'oblečené' a nudné sexuální scény? 40% ()

Galerie (30)

Reklama

Reklama