Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tommassi3
    ****

    "Eddie, celkem chápu tvoje zklamání.. Myslel sis, že kupuješ zbrusu nový auto, a ono už má něco najeto.." ;)(26.4.2016)

  • Kothy
    ****

    Nakonec to nebylo tak špatné. Vidím v tom ale trochu nevyužitý potenciál. Škoda že tam Ben Kingsley není delší dobu. Je přece jen charismatičtější než Ryan Reynolds. Ten svou roli ale zvládá docela slušně. Film je bohužel trochu předvídatelný. Je přece jasné, že Damiana nebude v jeho novém mladém těle bavit do nekonečna balit holky a jezdit ve svém sporťáku. Minulost původního hostitele ho samozřejmě nenechává klidným. A po menší konfrontaci už začíná klasická honička s padouchy. Jako říkám, film není špatný, ale určitě to šlo vymyslet líp. "Tohle jsem neviděl už 52 let." :D(15.1.2016)

  • xxmartinxx
    ****

    Singh tentokrát velmi dějový a pořád dobrý. Jeho asi nejnormálnější film doposud, zdá se, že pořád divácky nedoceněný... ale nevadí. Podle mě si z něj lze vzít ledasco.(25.8.2015)

  • maddy
    **

    Meaning/Less. Tarsem Singh mi nikdy neprišiel ako vyslovene dobrý režisér, vie síce pracovať s vizuálom, estetickou stránkou filmu a prenášať na plátno dych berúce obrazy (The Fall, The Cell), kde aj z obyčajnej akčnej rúbačky dokáže urobiť nezabudnuteľný zážitok (Immortals), začo mám jeho filmy rád, no s ostatným to už je problém. Práca s postavami, práca s tempom, práca s atmosférou, práca s napätím, práca s príbehom, to všetko u neho predstavuje zásadný problém. V prípade Self/Less sa vzhľadom na financie vzdal aj toho vizuálu a výsledok je tak silne priemerný snímok ktorý pôsobí ako lacnejší televízny film, nie nepodobný sci-fi thrillerom ktoré v 90. rokoch húfne okupovali videopožičovne. Je to škoda, pretože Self/Less disponuje pútavou zápletkou, no jej prevedenie na plátno značne pokulháva. Singh neprekvapivo nejde nijako do hĺbky, uspokojí so základným načrtnutím problému a ďalej už len servíruje rutinnú akčnú žánrovku bez akéhokoľvek napätia alebo pútavej akčnej scény. Všetky zvraty sa tak nejakú dejú, lebo sa dejú, nič neprekvapí, žiaden moment nepôsobí zásadne a v druhej polovici je celé dianie neskutočne uťahane akoby boli z filmu unavení všetci zúčastnení, nielen divák. Nakoniec sa to dovlečie do predvídateľného, patetického záveru a v ústach zostane iba pachuť premárneného času. Self/Less by chcel byť malý inteligentným sci-fi thrillerom, ktorý prevetrá mozgové závity po vzore napríklad Source Code, Limitless a im podobným, ale vo výsledku je obyčajným sci-fi béčkom určeným tak maximálne do večerného programu v televízii, tam neurazí. V kinách však nemá čo hľadať. CELKOVO: 2* (4/10)(11.9.2015)

  • castor
    ***

    Místy slušná žánrovka, u které ale vím, že za pár týdnů budu marně pátrat po názvu a jasnějším přiblížení si, co mě tehdy bavilo. Singhovského osobitého a pověstného vizuálu je tu překvapivě pomálu, sází víc na příběh, který ale neumí strhnout. Jakoby si vzal z několika filmů kousek, zvraty se dají spolehlivě odhalit předem a když dojde na akci, jednou je velmi slušná (návrat k manželce a hořící dům), jindy velmi nenápaditá až mdlá. Ryan Reynolds je většinu děje zmatený a vyjukaný, Ben Kingsley se sotva zahřeje a z plátna zmizí. A sličná Natalie Martinez pokládá špatné otázky a na odpovědi moc nečeká. 65%(14.9.2015)

  • - Po snímke Určite, možno (2008) je toto druhý film, kde spolu hrajú Ryan Reynolds a Derek Luke. (Game90)

  • - Přístroj, který je ve filmu používán pro přenos vědomí, je ve skutečnosti upravený CT skener používaný ve zdravotnictví. (oje)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace