Reklama

Reklama

Série(5) / Epizody(45)

Obsahy(1)

Oblíbené trio je zpět. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se vrací v novém seriálu The Grand Tour, který je nepřímým pokračováním jejich posledního působení v Top Gearu. Naše trojka se vydává na cestu po celém světě, kde testuje různá auta, plní úkoly a především si užívají život jako "motoristi ve středním věku", kdy každou epizodu uvádí v jejich mobilním stanu. (UncleMorty)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (175)

Cermbo 

všechny recenze uživatele

Ačkoliv se nepovažuji za velkého fanouška tohoto žánru, ani jsem Top Gear nikdy pravidelně nesledoval, tak první díl GT mě naprosto uchvátil a hodlám ve sledování pokračovat. Naprosto skvostný vizuál, který nevidíte ani v áčkových filmech, snad nekonečný rozpočet a povedené vtípky z toho dělají extrémně zábavnou show, která rozhodně kromě nadšenců rychlých kár dokáže zaujmout i neutrální diváky. ()

Marrdaa 

všechny recenze uživatele

13. díl poslední série v Mongolsku byl pravděpodobně ten nejkrásnější, který sem od trojky May, Hammond a Clarkson viděl. Přenádherné scenérie, fórky, ale hlavně spousta postřehů a zajímavostí z úst všech tří protagonistů, které mi vnukli naději, že už by se do budoucna nemuselo jednat jen o natuplou show, kde si ze sebe všichni akorát střílí. Pánové tu záplavu informací dávali na vrub své týdenní střízlivosti (což je sama o sobě zajímavá myšlenka). Inu nová show konečně dotáhla tu starou a dokonce ji i v pár případech předčila. Vzpomínám na skvělou epizodu o historických závodech rally Lancie (s02e07), příběh boje Davida s Goliášem vyprávěný Jeremym bral dech. Nebo krátká biografie Jima Clarka (s03e05), historicky jednoho z nejúspěšnějších jezdců F1 o kterém jsem do té doby sice nic nevěděl, ale na konci epizody jsem měl slzy na krajíčku. Nicméně co neukáplo po cestě k dnešní poslední epizodě 3. série muselo všechno ven naráz krátce po ní. Jelikož Jeremyho Clarksona považuju za jednoho z velikánů 21. století, velmi mě zarmoutilo jeho prohlášení na konci dílu. Pánové nám totiž oznámili, že tohle není jen poslední díl série, ale poslední díl vůbec... Chtěl bych jim proto poděkovat, alespoň prostřednictvím tohodle strohého příspěvku. Za těch 17 let jejich práce mě ani na chvíli nepřestali bavit, vytvořili seriál jehož každý díl jsem viděl minimálně 2x (TG Americký speciál třeba i 20x) a z jehož každého dílu jsem si odnesl něco nového, nějakou informaci, pocit, emoci a hlavně TUNY smíchu. I když mě to mrzí, tak tenhle krok chápu, protože končit se má v nejlepším a že to pánové v posleních dílech opravdu dotáhli do dokonalosti o tom si myslím není sporu. Díky <3 ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

Hynku! Viléme!! Jarmi... Ehm, Clarksone!!! Na úvod to není zcela čistá jízda (prolog však bez výhrad, koncertní pódium ve své nabubřelosti otravné). Poslední série Top Gearu již nedosahovaly kvalit "zlatých sezón" (až na speciály samozřejmě) a tak jsem odchod komentátorského tria k Amazonu vlastně i uvítal. Tajně jsem totiž doufal, že jim to vlije novou krev do žil a pohrají si s oním otrocky dodržovaným a svazujícím neměnným formátem, který se v průběhu let stal největší brzdou Top Gearu. No, výsledkem je, že krom názvů pořadů/segmentů nezměnili nic. Ale skutečně lautr nic. Pro mnohé to bude dobře, pro některé zase tolik ne. Počítám se mezi ty druhé, protože tím že je to to samé v bleděmodrém, tak nezmizel největší neduh jejich posledních sezón u Top Gearu; pocit, že je to již spíše jízda na setrvačník ještě nezašlé slávy a jejich kultu osobnosti. Ne že by snad šlo o parodii sebe sama (až na otřesného "jakože Stiga"), na to jsou ti tři stále příliš zábavní a mají k dispozici nekřesťansky šílený rozpočet a tudíž netušené možnosti, ale tohle je z jejich strany vlastně dost rutina. Zábavná i kvalitní, ale již viděná, kdy přesně víte co od jednoho každého z nich čekat (což je problém o to větší, když si na rovinu přiznáme, že to vždy bylo mnohem více o nich než o autech). Chybí jakýkoli moment překvapení. Ovšem největší zklamání pochází paradoxně v podobě technické stránky, jelikož nějakého hipsterského yntelygenta napadlo každou pasáž prohnat jiným "instagram like kurvítkem" (čti filtrem). Výsledkem je přesycený výblitek bez jednotné koncepce nejen v rámci celku, ale i jednotlivých pasáží, protože díky prostřihům do kokpitů (ty nejsou filtry prohnané), se to vizuálně bije způsobem, který by zarážel i u amatérské tvorby na youtube. Natož u pořadu s rozpočtem, který by pokryl schodek státního rozpočtu nejedné menší evropské země. Výsledkem je nejzábavnější a nejpřepálenější rutina široko daleko. Otázkou je, zda to stačí. A (doplněno po letech) odpovím si sám; stačí. Již během úvodní sezóny se to výrazně zlepšuje (a to jakože hodně moc). Jako by si prostě řekli, hele nemusíme to dělat jen pro prachy, pojďme si to užít. Je z toho poznat, že je samotné to bavilo a že díky amazonímu über-rozpočtu si mohou dělat co chtějí a kdekoli na světě chtějí (všechna čest tomu neviditelnému čtvrtému v pozadí; Andy Wilmanovi). Navíc ty (ne)novoty z počátku postupně upozaďují a posílají do kopru (jen ve druhé řadě se dělá úkrok zpět v podobě návratu segmentu s celebritami; zabíjí se tím tempo a zajímavost), až se ve třetí řadě navrátí k jádru pudla bez jakýchkoli serepetiček. Prostě baví především sebe sama a díky tomu i diváka. Nepopiratelně nejlepší cestovatelsky-dobrodružně-autosalónní-chlapsky se na ostří nože špičkující a ptáky si neustále poměřující (a na šaltpáky si je instalující) pořad v dějinách. Nic více, nic méně; prostě #amazonshitcarshow. | S1: 5/5 | S2: 5/5 | S3: 5/5 | ()

Fisek 

všechny recenze uživatele

Top Gear byla vskutku jedinečná show, která neměla konkurenci doma ani nikde jinde v zahraničí. Ale poslední série s kvalitou klesaly níž a níž. Posledním hřebíkem do rakve bylo nové obsazení, takže jsem rád, že žezlo převzal Amazon, a můžeme si dál užívat Clarksona a spol, a prozatím musím říct, že se mi velice líbí jak se The Grand Tour vyvíjí. V každém díle jsou schopni vytáhnout něco dostatečně nového a zajímavého, aby nejen těch 60 minut zabili, ale především pobavili. Dvoudílný speciál byl naprosto vynikající, který dosáhl kvalit starého Top Gearu a vlastně jsem zapomněl, že sleduju něco jiného. Samotné díly tedy nejsou na maximální hodnocení, ale ve větším měřítku super podívaná… I když, narovinu, „starý“ Top Gear je stejně nejlepší. But then again, kdo má rád auta, zákonitě si zde bude libovat. ()

filmmovier 

všechny recenze uživatele

Velká trojka je zpátky a po třech dílech se nebojím říct, že je jejich Velká jízda čím dál lepší! Po velkolepém úvodu, při kterém jsem měl husinu po celém těle, jsem byl čím dál nadšenější a vlastně jediné, co mi na tom pořadu nesedí, je Američan (závodní jezdec, Ebola Drome je ale docela fajn) a Celebrity Brain Crash, i když to se Simonem Peggem bylo docela dobrý. Jinak je to ale naprosto geniální a já tomu nemám absolutně co vytknout, protože se mi to díl od dílu líbí čím dál víc a nemůžu se dočkat, co bude dál. Je to samozřejmě mnohem, mnohem vtipnější než Top Gear, mnohem víc si dělají srandu sami ze sebe, z publika, z BBC, z komunistů a magie jejich humoru je prostě neskutečně obrovská. Vyhazov jim rozhodně prospěl, protože ve studiových částech jsou mnohem odvážnější, jinak je to ale v podstatě naprosto přesná kopie Top Gearu, jen je v mnoha místech lepší, ale ne tak, aby se od sebe oba pořady daly nějak snadněji rozlišit. První díl o svaté trojici superaut byl možná trochu moc natahovaný (ale skutečně jen velmi málo), ale všechny tři byly třeskutě vtipné, každý jiným způsobem a každý díl překonal ten předchozí. Škoda, že patnáct let strávili (jak sami řekli) zbytečnou prací a vyhazovy, protože až těch dílů bude víc, Top Gear to po poslední, naprosto zoufalé sérii, snad úplně položí, protože automobilová show může být očividně jenom jedna. 100%. Chci víc a víc! Nejlepší novinka letošního roku a možná nejenom toho. ()

Galerie (98)

Zajímavosti (30)

  • Česká stopa se objevuje hned na začátku prvního dílu při přeletu letounů. Formaci tvoří stroje, které pochází z továrny českého Aera Vodochody - jde o sportovní modely L-39 akrobatického týmu Breitling Jet Team. Ten normálně vystupuje v šesti nebo sedmi letounech, nad pódiem v Grand Tour jich ale zarachotí osm. (DexMASTER094)
  • V úvodní scéně prvního dílu se objeví 150 vozů v ceně 26 milionů dolarů, tedy 610 milionů korun. (Maulincio)
  • V 5. epizodě 2. série s názvem Up, Down and Round the Farm můžeme ve Farmkhana filmu vidět na Jeremyho Subaru STI mnoho značek, které parodují dnešní světové značky spojené s rallye. Například GoPro (na vozidle jako GoAmateur), Monster Drinks (na vozidle jako Stay Awake Drinks) a další. (UncleMorty)

Související novinky

Amazon zachránil The Expanse

Amazon zachránil The Expanse

28.05.2018

Nejspíš vám neuniklo, že zažíváme válku kabelovek a streamovacích služeb. Všichni se totiž snaží mít co nejlepší a nejatraktivnější obsah a předehnat tak konkurenci. V čele pelotonu se momentálně… (více)

Reklama

Reklama