Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ve snímku inspirovaném stejnojmenným komiksem z edice Vertigo vydavatelství DC Entertainment ztvárňují Melissa McCarthyová (Ženy sobě), Tiffany Haddishová (Girls Trip) a Elisabeth Mossová (Příběh služebnice) trojici hospodyněk z newyorské čtvrti Hell's Kitchen, jejichž gangsterské manžele pošle FBI v roce 1978 do vězení. Tyto dámy, kterým nezbyde nic něž hromada nevyřízených účtů, se rozhodnou vzít záležitosti irské mafie do vlastních rukou. Navzdory očekáváním se velmi zkušeně popasují se vším, od ovládnutí černého trhu až po odstranění konkurence... a to doslova. Scenáristkou a režisérkou drsného gangsterského dramatu The Kitchen, jehož protagonistkami jsou výhradně ženy, je Andrea Berloffová, držitelka nominace na Oscara za původní scénář k filmu Straight Outta Compton. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (44)

Maximilianus 

všechny recenze uživatele

Príbeh sa zameriava na tri povahovo a osudovo rozličné ženy, ktoré ale niečo spája. Z tohto tria pre mňa osobne mala význam iba Elisabeth Moss. Ešte Tiffany Haddish mala ako tak motív, ale ten bol spracovaný tak nijak, čiže ma to neuchvátilo. Melissa bola v tomto filme naviac. Úúúplne zbytočná. Snažilo sa to byť ženskou gangsterkou a pár momentov tam bolo fajn, ale inak to bol slabý odvar toho, čo sa dá z tohto žánru vytrieskať. 6,2/10. ()

M.a.t.t. 

všechny recenze uživatele

Toľko premrhaného potenciálu až to zamrzí. Andrea Berloff svoj režijný debut príliš neustála a pokus o spletitú gangsterku, odohrávajúcu sa v priebehu viacerých rokov, vyzerá v jej podaní tak, že sa každú chvíľu skáče od témy k téme a neustále sa mení celkové vyznenie zápletky. Scenár si nenaložil na svoje bedrá práve málo, no hoci chce rozprávať o všetkom, v konečnom dôsledku nehovorí o ničom. Dobra zvolená ústredná trojica síce robí všetko preto, aby aspoň trochu oživila nie príliš plastické postavy, no ani ich spoľahlivé výkony, ku ktorým sa pridáva skvelý Domhnall Gleeson, či pôsobivá dobová atmosféra podporená výborným soundtrackom nestačí k tomu, aby sa Kráľovné zločinu zapísali výraznejšie do pamäte. ()

Reklama

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Opravdu nečekaně povedený film z mafiánského prostředí, kde ovšem drsné chlapy nahradily drsné ženy, a i když jsem tomuto prohození tedy vůbec nevěřil, tak nakonec musím říct, že se jedná ve výsledku o hodně svěží záležitost, která funguje prakticky ve všech ohledech. Samozřejmě, jelikož ústřední trio jsou zástupkyněmi něžného pohlaví, tak se tu nedočkáme emočních výbuchů, alá Joe Pesci, či nekompromisní jatek rozzuřeného Bobbyho De Nira, nicméně ony dámy zde velice umě a neméně funkčně využívají spíš své ženské přirozené vychcanosti, a zároveň faktu, že když si za něčím jde ženská, nemá chlap šanci, čímž ovšem nechci zmínit, že by se tu neumíralo, to spíš naopak, mrtvol tu přibývá sakra svižným tempem, každopádně podstatné pro diváka je ale to, že to celé působí vážně zábavně a neotřele, navíc vývoj mezi postavami, především tedy oné ženské trojky, je záživný, dramaticky a emočně zatraceně funkční, nepředvídatelný a v závěru si to nic nezadá ani s těmi nejvypjatějšími mafiánskými eposy. Zásadní pozitivní vliv na celý film má pak i velice výrazná atmosféra newyorských čtvrtí, opomenout nemohu ale ani působivé napětí, množství násilí a vulgarit, prostě to od začátku až do konce šlapalo a mě to zatraceně bavilo. Pekelná kuchyně mě zkrátka velmi překvapila svou výrazností, poutavým dějem, drsností, nekompromisností a skutečně alespoň za mě šlape na paty i těm nejslavnějším mafiánským filmům. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Způsob, jakým trojice slaměných vdov začala fušovat gangsterům do řemesla, působil strašně nepřirozeně a nedůvěryhodně, což bylo dáno jak charakteristikou ústřední trojice, tak samotným maskulinním prostředím sedmdesátkového Hell's Kitchen. Ten zbytek už se na to jenom nabaloval. Bylo to o to horší, že hlavní postavy začínají postupně ztrácet na sympatiích. Nevím, nakolik to byl režisérčin záměr, ale ve finále jsem si přál, aby tam přijela Národní garda a vzala to z jedné vody na čisto. Mizerný dojem korunuje zvrat, který je tupý až to bolí. Ale nebylo všechno úplně špatné. Předně jsem byl zvědav na Melissu McCarthy, jejíž komedie bytostně nenávidím, jak se popere s vážnou rolí. A i když to evidentně není její oblíbená poloha, její projev se mi líbil. A co se opravdu povedlo byla retro atmosféra, kvůli které přivřu oči. 40% ()

ABLABLABLA 

všechny recenze uživatele

Vzhledem k tomu průměrnému hodnocení tady jsem si myslela, že si dávám "průměrný" film na pondělní večer, jako pauzu od trošku náročnějších dokumentů na AFO 2021, se skvělou Melissa McCarthy a Tiffany Haddish. No ale dostalo se mi naprosto nečekané a báječné jednohubky. Ženská emancipace od dětí a manžela, afroameričanka dostávající se k moci v Irské čtvrti, týraná maželka, co se naučí zabíjet a zbavit těla rozřezáním. Genius. Bavila jsem se, neskutečně jsem se bavila a cokoliv se tam stalo, jsem vůbec nečekala (kdo mi řekne, že čekal úmrtí jedné jisté postavy - víte které, tak pak ho požádám, ať mi tu křišťálovou kouli, co si doma škudlí sám pro sebe, taky půjčí, že se jí zeptám, jestli budu někdy tak bohatá, abych si koupila slona). A kdo tvrdí, že to vše, co se tam událo, bylo průzračně čitelné jak čůrek někde v Jeseníkách, tak blbě kecá. Ze začátku jsem si říkala, Kmotr křížený s Good girls, no nakonec to je úplně jiný žánr, který mě bavil, překvapoval, šokoval, udivoval. Top 5* a Melisse, Tiffany a Elisabeth se klaním. ()

Galerie (30)

Zajímavosti (2)

  • Natočeno dle limitované komiksové série „The Kitchen“ od vydavatelství DC/Vertigo Comics. (fiLLthe3DD)
  • Natáčení započalo 7. května 2018, skončilo v září téhož roku a probíhalo v New Yorku. Rozpočet činil 38 milionů amerických dolarů a celosvětové tržby činily pouhých 16 milionů dolarů. (fiLLthe3DD)

Reklama

Reklama