Reklama

Reklama

Eastwooda poznáváme v roli Earla Stonea, muže, který je ve svých osmdesáti letech zlomený, opuštěný a navíc čelí propadnutí majetku své firmy kvůli neplacení hypotéky. V této situaci je mu nabídnuta příležitost k výdělku – místo řidiče. Brnkačka. Jenže Earl neví, že se právě upsal jako kurýr drogovému Mexickému kartelu. Počíná si dobře — popravdě tak dobře, že zboží, které přepravuje, roste exponenciálně na objemu až vše dospěje do okamžiku, kdy Earl dostává celý kšeft na starosti. Earlovy potíže s nedostatkem peněz jsou tytam, jeho minulost je mu však neúprosně v patách a kartel není jediný, kdo na Earla dohlíží. Tajemný pašerák také poblikává na radaru snaživého agenta DEA Colina Batese (Bradley Cooper). Dávné hříchy na Earla doléhají a není jisté, podaří-li se mu všechny urovnat dříve než bude dostihnut strážci zákona nebo vymahači Kartelu. (Vertical Entertainment)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (539)

dobytek 

všechny recenze uživatele

Clinta Eastwooda mám rád a vůbec mi nevadí, že v těch filmech, který si zároveň sám režíroval, hraje už asi 40 let více méně pořád stejnou postavu. A překvapivě, i když mu tady už táhne na 90 let, tak ještě pořád to charisma v sobě má a tu postavu zahrál zase na jedničku. Ale problém je asi v tom, že tenhle film je spíš taková naivní pohádka. Postava Clinta Eastwooda snad do půlky filmu vůbec netuší, že převáží drogy, drogová mafie tady působí dojmem, že jsou to spíš takový legrační čórkaři autorádií, policie taky nějak nevzbuzuje respekt. Vlastně je to takovej pohodovej film. Jestli se tady v žánrech uvádí, že je to thriller, tak jsem asi viděl něco jinýho. Přesto to za vidění asi stojí. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Odstátý čajíček o páté bez potřebného dramatického drajvu. Zajímavý pouze Eastwoodovou osobností a jeho staříkem s diskutabilním charakterem, který se coby manžel, táta a děda zasnaží vylepšit vztahy v rodině. Tato rovina nepřináší nic silné a už vůbec ne originální, a thrillerová linka s pašováním působí v rámci současných žánrových standardů sice sympaticky starosvětsky, ale nestrhne. Záporáci nejsou dostatečně scary a o našeho “hrdinu” se v ohrožení z jejich strany zas tolik nebojíme. Možná i proto, že by skoro nikomu v jeho příběhu nechyběl. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Příští rok mu bude neuvěřitelných 90 let a pořád má chuť, schopnosti a elán vést velký štáb a ještě se postavit před kameru. Totální legenda Clint Eastwood předkládá staromódní drama o pěstiteli květin a veteránovi z korejské války s hodně prořízlou pusou, který se ocitá na stará kolena bez domova. I jeho radost z pravidelných setkání pro válečné veterány dostává trhliny, protože organizaci chybí peníze. Má mnohé neduhy, své nejbližší kvůli práci přehlížel: nejenže je rozvedený, kvůli několika svým egoistickým krokům má navíc hodně rozkolísané rodinné vztahy, kdy jako jediná ho ještě bere vnučka, která se chystá na vdavky. Shodou okolností dostane kontakt na možnost výdělku, přičemž ze začátku vlastně ani netuší, že pašuje drogy pro mexický kartel. Tak si to představte – za volantem štramák Clint – v kufru taška plná kokainu – v rádiu staré pecky – ubíhající dálnice – a přibývající problémy. Co víc chtít? Celé to plyne pozvolna, několik linií je bohužel neuzavřených, protidrogové duo Bradley Cooper a Michael Peña je trestuhodně nevyužité, ale jinak tahle báchorka o hledání ztracené cesty, rekapitulaci života a stáří chutná. V případě uvědomění si vlastních chyb si vzal scenárista (Nick Schenk nicméně napsal oslavované Gran Torino) zřejmě šlofíka, vybruslil z toho velmi povrchně a nijak interesantně. Výsledek je nevzrušivý i po stránce dramatické. Ale pořád je tady charismatický matador Clint. Starosvětský, spolehlivý, bilancující, cynický. Ostatní jsou jen figurky na jím kontrolované šachovnici. 75% ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Člověk by čekal, že těžší práce to bude za kamerou a nikoliv před ní, nesmrtelný Clint Eastwood nám ale s dalšími roky ukazuje, že točení filmů je vlastně brnkačka. Samozřejmě přeháním, Clint má u Warnerů neotřesitelnou pozici a může si natočit takřka co chce, zvlášť když i Pašerák vydělal celkem slušné peníze. Tentokráte se definitivně loučí s hereckou kariérou a ačkoliv by si jej asi většina lidí raději pamatovala z předposlední role v Gran Torinu, the Mule je vlastně takový fajn staromilský, lehce zrežírovaný, kousek (který na rozdíl od předchozího 15:17 to Paris se zdržuje jakéhokoliv politického komentáře), jež téměř 90ti letého Clinta ukazuje v trošku jiné poloze než jsme zvyklí, ačkoliv kdyby se pokoušel stále řešit věci jako Drsný Harry, asi by daleko nedošel. 😃 Feel good 7/10 a potěšil dvorní herec Bradley Cooper, toho vždycky vidím rád. ()

Eliott 

všechny recenze uživatele

Dojemný příběh, o tom jak si dědouš získává srdce gangsterů z drogového kartelu a nakonec i vlastní rodiny. S celým filmem jsem byl mnohem spokojenější, než jsem na začátku vůbec očekával a nemohu jinak než dát plný počet hvězd. Mé nejoblíbenější pasáže byly vždy, když si hlavní hrdina jel vyzvednou náklad a potom také velice vychytaný konec který dopadl dobře i špatně z různých úhlů pohledů. Dle mého názoru lepší než Grand Torino. 90% ()

Galerie (17)

Zajímavosti (16)

  • Film s rozpočtem 50 milionů amerických dolarů debutoval v USA a Kanadě na druhém místě žebříčku s tržbami 17,5 milionů dolarů. A protože Clintova cílovka chodí do kina pozvolna a ne nutně o prvním víkendu, po pětačtyřiceti dnech promítání tržby překročily hranici 100 milionů dolarů. Je to v jeho půl století trvající kariéře režiséra teprve pátý kousek, kterému se to povedlo. (Petr.Kocfeld)

Reklama

Reklama