• Oskar
    *

    Aby mohl točit neutrální filmy á la Na samotě u lesa, musel se Jiří Menzel vykoupit bezobsažnou agitkou o budování sídliště. Vyčvěchtal se v normalizačním bahně a šel suchou nohou dál. Bylo by laciné a trapné mu to vyčítat, ale stejně lacině a trapně se chová on v porevoluční éře, když kritizuje "poklesky" Václava Vorlíčka či Oldřicha Lipského a hází je do jednoho rudého pytle se zrůdnostmi Trapla a Čecha. To je zbabělé a hloupé. Jinak samotný film za 20%(24.10.2005)

  • sud
    **

    Jedná se sice o budovatelskou blbost, na které se podílel Zdeněk Svěrák a režíroval ji Jiří Menzel, ovšem nebýt této blbosti, asi by nevznikli ta krásná díla těchto pánů, která přišla za pár let.(2.9.2007)

  • sportovec
    *

    I po letech překvapuje jméno režiséra tohoto filmu. Bohužel je to to jediné překvapení v moři trapasu a podprůměru. Méně v této souvislosti překvapí, i když také - a rovněž neblaze - zaujmou, jména scénáristů (Vojtěch Měšťan, Rudolf Ráž, Zdeněk Svěrák).(17.3.2008)

  • Fingon
    ***

    Poměrně působivá sociologicko-etnohistorická studie života na začátku normalizace, ehm... i zlaté dno je pořád jenom dno...(17.6.2011)

  • movieband
    ***

    Těžce normalizační film. Je fakt, že to vypadalo jako spíš dokument o budování jedné velké přehrady (asi to byl i účel, aby tehdejší vláda ukázala už i mimo dokumenty jejich budovatelské inovace) a celé je to zabalené do balíčku s cedulkou romantické drama o mladém páru. Nebo je to naopak? Každopádně to padlo do rukou Menzela, tudíž se na to dalo aspoň trochu dívat. Sice je tam jeho řemeslnost znát minimálně, ale i tak se na to dá zvládnout. 50%(20.9.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace