Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Koprodukční thriller napsaný a režírovaný izraelským filmařem Yuvalem Adlerem. Je natočen podle uznávaného hebrejského románu The English Teacher od Yiftach Reicher-Atira, bývalého zpravodajského důstojníka... Rachel (Diane Kruger) je nevyzpytatelná špiónka izraelské zpravodajské služby Mossad. Během pohřbu svého otce v Londýně zmizí beze stopy. Jediným vodítkem k místu jejího pobytu je záhadný telefonát bývalému manažerovi Thomasovi (Martin Freeman), kterého poté Mossad povolá z Německa do Izraele. Rachel je součástí obrovské špionáže proti íránskému nukleárnímu programu a Thomas se musí vrátit k jejím postupům, aby zjistil, jakou možnou hrozbu může pro jejich operaci nyní představovat. Zároveň se snažil chránit ji. (TV JOJ)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (31)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Pozerať sa ako vraždiace monštrá z Mossadu chodia po svete a strieľajú kde koho a ešte sa tvária ako to je pre dobrú vec, veď vlastne oni sú vyvoleným národom a tí druhí sú zlí teroristi, to hneď strhne dva hviezdy jedným šupom. Navyše, Diane Kruger je agentka, ktorá si ani svoje povinnosti neplní riadne. Má niekoho sledovať, votrieť sa mu do priazne a doučovať ho a ona namiesto toho skočí rovno na posteľné aktivity. Celkovo sme dostali viac romantickej línie než akčného napätia, s celkom dobre vsunutou ťažkou voľbou na záver. To je však jediné pozitívum. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Jestli někdo čeká agenty vybavené superšpionskými hejblaty a nadpozemskými bojovými schopnostmi, bude zklamán. ostatně autorem předlohy je izraelský zpravodajec, takže se dalo čekat, že se film bude více blížit skutečnosti. Je zde popsán nábor agentky, její zaučení, první nasazení do jednoduchých akcí a po osvědčení i do ostré operace. A chtě nechtě tu Izraelci přiznávají, že i když je Mossad nejvýkonnější tajnou službou na světě, ani on není neomylný a jeho pracovníci jsou také jenom lidé. První polovina obsahující vesměs výše zmíněné procesy se mi líbila, ale jakmile se do filmu vloudila romantika, začalo se to trochu táhnout. Nemám nic proti zamilované agentce, která se snaží být loajální k organizaci a zároveň ochránit svého milence, jenž je v očích velení nepřítel, ale tvůrcům se to vnitřní dilema nepodařilo tak úplně prodat. Film by to hodně devalvovalo, nebýt Diane Kruger, kterou jednoduše můžu. Dojem částečně napravuje i závěr, který dává jasně najevo, že s Mossadem se nevyjebává. Mohlo to být lepší, ale spokojen jsem i tak. 70% ()

Reklama

DJ Kritik 

všechny recenze uživatele

Podanie agenta v tomto prípade MOSADu je také, ako nik nečaká. Ustráchaná dievčina, ktorá vyučuje angličtinu. Je to film, ktorý natočil izraelčan a musím povedať, že by sa asi jeho spoluobčanom nepáčil. Mne áno. Dáva tu priestor na vytvorenie si predstavy, čo všetko sa deje za neviditeľnými stenami. Kto, čo maskuje, predstiera, kto koho vydiera, alebo musí zabiť. ()

mira007 

všechny recenze uživatele

Diana Kruger jako agentka Mosadu, která se jako učitelka angličtiny infiltruje v Iránu k atraktivnímu obchodníkovi pod krytím jehož firmy nakupuje ten teokratický režim zakázané komponenty. Prostředí Iránu, špionážní téma současnosti, sympatické obsazení a izraelský režisér , tož očekával jsem hitovku, zvláště když jsem tam viděl pár tváří z mé oblíbené Faudy ( teda třeba sympoš Yaakov Zadov Daniel aka Eli tady měl jen němou rolí úchyla , který si šáhnul ) jenže nastalo jedno z největších zklamání. Tahle špionážní romantika byla nejen vyprávěna zmateně mixem časových rovin, ale byla hrozně nezáživná, bez napětí, bez pořádné akce s několika nevěrohodnými scénami a dokonce stupidními dialogy. Ajajaj. ()

Heywood 

všechny recenze uživatele

Výborný film, který ukázal ten možná pravý agentský život, ve kterém je tolik selhání a tolik surovosti. Agentka se zamiluje do svého cíle a ještě je s ním těhotná, její mentor to zatají, jejího milého účelově zkompromitují a pak vydírají MOSAD ukázal, že v cestě za zničením jaderného programu Íránu se nezastaví před ničím, protože je to otázka přežití Židů, a život v Teheránu resp. v Íránu je dvojtvářný přesně tak, jak v každé totalitě bývá a k tomu má i své prominenty. Pomalá kamera zaznamenávající kradmé pohyby dotvářela napětí, vraždy probíhaly bez křiku, odtažitě, jako by nezúčastněně. "Obohacovač" v nákladním voze pašeráků byla sekvence, kterou tam scénárista a režisér nedali náhodou a otevřený konec byl symbolem toho, že nikdo nevyjednává a hlavní hrdince zbyl jen útěk. Pokud si MOSAD chtěl udělat negativní reklamu, tak se mu to podařilo, ostatně CIA si jí dělá v každém druhém filmu. Poučení z toho je asi jasné, takže film splnil proč byl natočen. ()

Galerie (21)

Reklama

Reklama