Recenze (1 373)
Sorjonen: Krvavé poselství (2021)
Tento film je o dosť slabší ako seriál a pravdu povediac, bez seriálu je divák hodený do sveta, ktorému nie celkom porozumie.
Sorjonen (2016) (seriál)
Všetky tri série ma nadchli. Vidieť Kari-ho pri práci tak trochu pripomína Monka, ale v temnom severskom podaní. Ono tá severská atmosféra presakuje v každej minúte či obraze.
Hrozba smrti (2024)
Taká malá exhibícia Conora, ale filmu to nič nepridá.
Kandahar (2023)
Všade, kde sa objaví MI6, alebo CIA to nekončí dobre. Po celom svete všetko ničia. Tu si ešte ukazali ako sú na tom dobre. Len už by mali z tých akcií trochu ubrať. Afganistan opúšťali ako Kazisvet kráľovstvo princa Radovana.
Zlatovláska (1973) (TV film)
Tv rozprávka a tom ako Jíra ku šťastiu prišiel. Petr Štěpánek a Jorga Kotrbová v peknej úlohe.
Pyšná princezna (1952)
Toto je klenot rozprávok. O nájdení princeznej, potrestaní radcov a nastolenie správneho smeru.
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Nezabudnuteľné rozprávky, ktoré sú pozeratelné temer aj po 70 tich rokoch od natočenia. Hlšky z filmu sú nezabudnuteľné a dej je podaný pre romantickú dušu.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Toto s rozprávkou nemá nič spoločné. Taký milučký tv filmík pre nenáročné deti okolo 10 rokov.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Dá sa na to pozerať s tým, že nič od toho neočakávate. A všetko, čo si myslíte skutočne uvidíte. Nič nečakané, ale nič tak hrozné. Len neviem, či by to niekto dokázal pozrieť aj druhý krát.
Hellhound (2024)
Akčné, trochu sadistické, čo ale na ázijské filmy tohto typu nie je nezvyčajné. Inak film, má skôr takú malú filozofickú skrytú myšlienku, čo ďalej a prečo. Záver dosť dobrý.