Reklama

Reklama

Detektivové z Hollywoodu

  • USA Hollywood Homicide (více)
Trailer

VOD (1)

V hudebním klubu jsou zastřeleni členové raperské skupiny H2OKlick. Případ vyšetřuje postarší a zkušený detektiv Joe Gavilan a jeho mladý parťák K. C. Calden. Gavilan si bokem snaží polepšit realitním makléřstvím. Calden touží po kariéře herce a vyučuje tantrickou jógu. Zmíní se Gavilanovi, že jeho otec, také policista, byl kdysi zabit za podivných okolností při jedné z policejních akcí. Při vyšetřování v klubu policie najde stopy dvou střelců. Na místě také zůstala ležet diamantová náušnice. Gavilan s Caldenem zjistí, že o rapery se staralo vydavatelství Antoinea Sartaina. Sartain, který byl před časem ve vězení, si platí policisty v čele s Leroyem Wasleyem, aby ho chránili. Wasleyho podporuje Bennie Macko z vnitřního oddělení policie. Gavilan ho při vyšetřování jiného případu zesměšnil. Macko má důvod po něm jít. Gavilan také chodí s Ruby, jeho bývalou přítelkyní. Macko Gavilana obviní ze slučování fondů a z toho, že má nesrovnalosti v příjmech a výdajích. Calden najde v pitevně ohořelá těla dvou mužů. Jednomu z nich chybí náušnice. Pochopí, že vrazi jsou mrtví. Gavilan se doví, že při masakru z klubu utekl mladík, který si říká K-Ro. Skládal pro skupinu hudbu. Když navštíví Sartaina, ptá se po něm. Sartain, který již předtím nechal zabít oba dva vrahy z klubu, chce na Wasleyim, aby to s K-Ro vyřídil. Detektivové zjistí, že K-Ro se jmenuje ve skutečnosti Oliver R. a jeho matka byla známá zpěvačka. Oliver jim však utíká, ale nakonec ho dostihnou. Oliver tvrdí, že nic neprovedl. Jeho matka řekne detektivům, že rapeři byli u Sartainova vydavatelství, potom se chtěli osamostatnit, ale Sartain si nechával všechny peníze. Skupina ho chtěla žalovat a ukončit s ním smlouvu. Když se Gavilan s Caldenem vyptávají na Sartaina ve vězení, dozvědí se, že za ním chodil pravidelně Wasley, kterého podezřívali, že spolupracoval s drogovými dealery... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (181)

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Vždy jsem z amerických detektivek měla pocit, že povolání kriminalisty je časově vyčerpávající, takže detektiv se po hádkách s šéfem, smrtelně nebezpečném honu na zločince v ulicích a nekonečných přesčasech zmůže už jen na rychlou opici v baru a pak občasný návrat k čím dál otrávenější manželce a odcizeným dětem. Tenhle film mě vyvedl z omylu. _____Detektivové stíhají vyšetřovat masakr v hudebním klubu a ještě při tom jeden z nich vede kurzy jógy a dává po večerech soukromé tantrické lekce svým krásným cvičenkám, zatímco druhý provozuje realitní kancelář. Není potom divu, že vyšetřování se vyřeší tím, že jim někdo jen tak mimochodem řekne, co a proč se stalo. ____ Snímek neudrží náladu, chvilku se tváří děsně vážně (pomsta za otcovu smrt) a pak se zase pokouší o komedii, což nevychází, protože divák už je uondaný zoufalou nerozhodností snímku, jestli má být komedií nebo dramatem a taky mizerně napsaným scénářem. Některé vtipy by v jiném snímku mohly vyznít, například když si detektiv zrekvíruje taxíka a taxikář neotřeseně zapne taxametr, protože i když si teď auto zabrala policie, tak kšeft je kšeft. Jenomže i ty chabé pokusy o legraci jsou bídně načasované, takže nevzbudí ani lehké pousmání. ___ Harrison Ford si zde opět střihl jednu střílečku na střeše, ale na rozdíl od Blade Runnera to tentokrát není v dešti, nýbrž za plného slunce, které ozařuje tuhle filmařskou nuzotu. Všechny tyhle okamžiky zmizí jako slzy v dešti a dokonce ještě rychleji, protože na film divák hned zapomene – a to ještě s radostí. ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Nič proti Harrisonovi Fordovi a Joshovi Harnettovi, ale scenáristická neochvejnosť skutočne prekonala všetky očakávania. Máme tu klasickú policajnú dvojicu, ktorá zrejme nezvláda domáci rozpočet, lebo jeden si privyrába predajom nehnuteľností a druhý cvičením mladých dám. To už aj v Amerike má polícia tak zlé platy? A k tomu všetkému samozrejme vyšetrujú prípad vraždy. Okrem jednej energickej naháňačky ku koncu sa však nejedná o nič prínosného a nedaj bože, potešujúceho. Počas necelých dvoch hodín stopáže je už prvá polhodina setsakramentsky dlhá. Udáva dejový smer, ale akoby mal scenárista problém sa chytiť tej správnej koľaje. A tak je asi prvá polovica príbehu patrná skôr len snaha dať dohromady nejaký zmysel medzi policajnými parťákmi. A nedarí sa a nedarí. No nič. Tentoraz sa to nepodarilo. Holt, ako sa hovorí, nie je každý deň slnečno. ()

Reklama

Lima 

všechny recenze uživatele

"Nevadí, že příběh stojí za prd. Dáme tam nějaký dvě hvězdy - starší, prověřenou a mladou vycházející. Třeba to vyjde." Nevyšlo :o) Jeden z nejhorších Fordových komerčních propadáků je plný scén, které na diváka pomrkávají: "Podívejte, jaká je to hrozná bžunda, tak se smějte.", ale výsledkem je upocená a impotentní snaha o humor. V konečném důsledku hrozná nuda a ta jedna jediná automobilová honička to nezachrání. A když odečtu tučný Fordův honorář, ptám se sám sebe NA CO padlo těch rozpočtových 80 milionů? My God! ()

solskjaer 

všechny recenze uživatele

Střela mimo terč. Tohle se moc nepovedlo. Fordovy už není pade a tohle mi přišlo už nad jeho síly. Navíc když se dá dohromady krimi a komedie je z toho většinou bezduchá fraška. Hartnetta nemusím vůbec a nepřipadá mi vůbec vtipnej takže ani on to u mě s tímto filmem nevyhrál. Na druhou stranu zas musím přiznat, že občas jsem se usmál a tak nechci tento film zatratit nadobro. Zcela obyčejná průměrná skorokomedie - 49% ()

pinguinka 

všechny recenze uživatele

Často se mi nestává, abych nějaký film nedokoukala, ale dvojice Ford-Hartnett mě bohužel nedokázala přinutit zůstat u obrazovky až do konce. Prapodivná slátanina s nijakými hrdiny, u které mi neustále v mysli naskakovala otázka: "Z jakého důvodu že se to vlastně natočilo?" Myslím, že kdybych film viděla celý, platila by nepřímá úměra - čím více viděno, tím méně hvězdiček... V důsledku jsem tedy ráda, že mohu dát hvězdy dvě, a to především z nostalgické a nekritické lásky k Harrisonovi. ()

Galerie (37)

Zajímavosti (6)

  • Na začátku Joe Gavilan (Harrison Ford) čeká na někoho s prohlídkou domu - je světlo. Někdo mu zavolá, že má případ a on říká: „Budu tam za deset minut.“ Jakmile tam ale přijede, je tma jako o půlnoci. (asdfasdf)
  • Režisér Ron Shelton sa po prvýkrát stretol so spoluautorom scenára Robertom Souzom, už pri nakrúcaní filmu Temný tieň nad L. A. (2002). Souza tam pôsobil ako poradca, pretože je bývalým policajtom. Shelton bol jeho prácou tak ohromený, že ho požiadal o pomoc práve pri písaní Detektívov z Hollywoodu. (U_S_O)

Reklama

Reklama