Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Terapie pro „eroticky závislé“ svede dohromady naprosto nesourodou pětici. Sympatický a nesmělý učitel Cyril (Jiří Mádl) se obává svých lechtivých představ o studentkách. Neomalený erotoman a notorický záletník Eda (Milan Šteindler) si stále dokazuje svoji mužnost. Mladý ajťák Martin (Martin Leták) se prezentuje jako velký milovník, ale jeho vystupování budí spíše rozpaky. Postarší scenárista Přemek (Bolek Polívka) by se rád ubránil svodům své dlouholeté múzy, zatímco vyhořelý rocker Gigi (Zdeněk Žák) už má to nejlepší očividně dávno za sebou… Nebo ne? Sezení výstředních účastníků probíhají pod taktovkou atraktivní, ale nepříliš zkušené psycholožky Lindy (Kristýna Hrušínská), které se terapie brzy vymkne z rukou. Otěže přebírají samotní „klienti“, setkání nabírají nečekaný spád a rozjíždí se svižná mozaika neuvěřitelných příběhů. Komedie o lásce a jejích podobách a o tom, že nikdy není pozdě pokusit se něco napravit. (Magic Box)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (110)

rublik05 

všechny recenze uživatele

A máme tady další českou komedii, která svými kvalitami krásně zapadne mezi ty desítky hloupostí, které u nás, pochopitelně za podpory státu, každým rokem vznikají. Pánský klub je údajně původně divadelní hra jednoho pražského divadla, což je samo o sobě většinou problém v tom smyslu, že není úplně lehké z divadelní hry udělat fungující film. Pánský klub je bohužel krásným příkladem toho, jak se to dělat rozhodně nemá. V první řadě mi chyběla jakákoliv atmosféra, humor zde prakticky absentuje úplně, naopak trapných scén je přehršel. Dialogy strašně šustí papírem, postavy absolutně nemají čím zaujmout, byť se o to určití herci viditelně snaží. Díky nulovému spádu a všudypřítomné nudě se film neskutečně vleče, i relativně střídmá stopáž se tak zdá téměř nekonečná . Jediným plusem je to, že film není zas až tak špatně natočený, i když ani to není plně stoprocentní. Trapné a zbytečné, už nikdy víc. 1/10. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Pánský klub svým perverzním laděním určitě neosloví intelektuály, ale může se pochlubit hromadu bizarních postaviček, jejichž životní přešlapy je zábavné sledovat, což většina konkurence tvrdit nemůže. Mádl i Polívka jsou osvědčená esa, Šteindler po letech dostal pořádnou roli, ve které se mohl vyřádit a Hrušínská je možná špatná herečka, ale na svůj věk a hlavně na české poměry raketa. Hodně to však kazí mdlý závěr. ()

Reklama

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

S divadelními převedeními na filmové plátno je to docela složité, protože i přes funkční námět na jevišti jde v případě adaptace filmové o zcela jiný vztah s divákem. Může úspešné představení mít i svůj kvalitní film? To jistě ano, ale tohle určitě není ten případ. Nevím, jak vypadá Pánský klub na jevišti, ale vzhledem k podobné paletě herců se to nakonec nebude tolik lišit. Herecké obsazení bylo trošku vyšperkováno a patřičně nahrazeno o větší česká jména. Nejvýraznější změnou je Jirka Mádl, který tyhle šišlaly hraje s již pravidelně. Vedle něj upoutá i Kristýna Hrušínská, ze které tvůrci díky hot outfitu a evokující kameře vytáhli maximum, tedy dobře se na ni dívá, ale stejně nic nepředvede. Tedy spojit dvě nejzajímavější figurky příběhu se sice postará o vyhnutí se kvalitativní kulce, ale pořád jde jen o procházku filmových romantických klišé. Tak a tady chvála končí... Film je sám o sobě naprostá tragédie, jehož zhlédnutí nemůže potěšit téměr nikoho. Nevtipná komedie plná tolika vyloženě trapných situací a jako celek kompletně odtžen od reality. Má to naštěstí jen střízlivou stopáž, na jejímž konci dostáváme hořkosladký konec postav a příběhu na nichž mi absolutně nezáleží. Děs! 20% ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Divadlo je divadlo a film je film. To co funguje na prknech, jež znamenají svět nemusí fungovat na plátně kin. Až na výjimky se přitom sešla stejná sestava. Možná, že i to je problém. Boleslav Polívka má kupříkladu nevýraznou roli, Jiří Mádl dostal roli asi pro svůj slavný obličej. Otázkou je, proč byli právě ti dva jediní vyměněni. Navíc Matěj Balcar nemá s filmy zkušenost, je to jeho první. A aby toho nebylo málo, ze snímku se stal rodinný podnik. Pár věcí ve filmu nedává smysl. Právě terapie, která byla ústředním motivem divadelní hry je spíše upozaděna. Najdou se dobré věci a scény, ale je jich zoufale málo. ()

rigby 

všechny recenze uživatele

Náběh na solidní komedii s vážným podtextem to mělo. Ale zde se projevilo rčení, že méně někdy bývá více. Mnoho načatých příběhů, které nejsou dokončeny, zakrývají i hlavní dějovou linii a nedávají šanci vyniknout nikomu a ničemu. Možná se mohl krotit scénárista, nebo se trochu více snažit režisér. Pak by se film vyhrabal ze zcela zapomenutelného šedého prázdna a mohl se dostat aspoň na průměrnou pohodovou odpočinkovku, na kterou se každý rád podívá znovu. Tady ani kvůli představitelce hlavní role, které to tu jinak velmi sluší, nemá smysl koukat znovu. Zbytečně zahozená příležitost, potenciál v příbězích i v hercích to rozhodně mělo. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (6)

  • Pánský klub se stal celovečerním filmovým debutem nejen pro režiséra, scenáristu a koproducenta filmu Matěje Balcara, ale zároveň i pro celý jeho hlavní tvůrčí tým. Šlo o kameramana Aleše Svobodu, střihače Jana Vondráška, vedoucího produkce Ondřeje Prášila, scénografa Jana Balcara ml. a skladatele Jana Kučeru. Zároveň celá realizace připomínala takový rodinný podnik, protože Matěj Balcar údajně do filmu zapojil přesně 16 svých příbuzných, pokud počítáme Balcary i Hrušínské. Na place prý dokonce vznikla panákovací hra, že za každého Balcara na plátně si musíte dát drink. Dokoukat závěrečné titulky je tak pro hráče prý poměrně náročné. (Nerdik)

Reklama

Reklama