Reklama

Reklama

Ten den by proběhl jako každý jiný, kdyby se na nebi neobjevilo „cosi“, co sourozencům Haywoodovým zabilo otce. Bylo to UFO? Nebo je vysvětlení mnohem racionálnější? Nikdo nic neví. Zjevné je jen to, že to, co se děje v okolí malé koňské farmy, na níž OJ (Daniel Kaluuya) a Emerald (Keke Palmer) žijí, je čím dál znepokojivější a nabírá to na obrátkách. Zatímco oči senzacechtivých amatérských ufologů a záhadologů se upírají k nebi ve snaze alespoň krátce zahlédnout kousek létajícího talíře, Haywoodovi klopí zraky k zemi. Kdo se na ně nedívá, toho přece neunesou. Nebo že by pravidla neplatila? (Cinemart)

(více)

Recenze (507)

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Začínal jako komik, nyní je v očích mnoha brán jako nástupce Alfreda Hitchcocka a dalších zásadních hororových/thrillerových tvůrců. Jordan Peele dokázal svůj celovečerní debut Uteč pořídit za skromné 4 a půl milionu dolarů, výsledkem byli tržby ve výši 255 milionů dolarů a následně i odměna pro Peelea v podobě výhry Oscara za nejlepší originální film. Pozici hitmakera mohl Peele podtrhnout svým druhým filmem My, který po finanční stránce dokázal napodobit úspěch Uteč a to při mrzkém rozpočtu 20 milionů dolarů, jen s ohlasy to tentokrát bylo složitější. Přesto Peele mohl u studia Universal realizovat svůj třetí film, kdy film vyšel na 68 milionů dolarů, kamery se chopil Hoyte van Hoytema (který nahradil Wallyho Pfistera na pozici dvorního kameramana filmů Christophera Nolana) a nyní jen stačilo čekat, zda i tentokrát půjde o hit u diváků i kritiků. A..... Už úvodní verš z Bible jasně naznačí, o co v Nene jde především - o spektákl. Spektákl samotný, touha po slávě a úspěchu s ním spojenými a také fakt, že honba za ním většinou často může vést ke ztrátě racionálního jednání a ztrátě pudů sebezáchovy. V Nene ovšem nejde jen o to a v průběhu se skutečně ukáže, že jde o nejambicióznější i nejkomplexnější Peeelův film. A paradoxně nejspíš i o ten nejméně divácky vděčný. Samotný původní název Nope nemá dle Peelea svádět k varování návštěvníků z vesmíru, ale k reakcím diváků, kteří film uvidí a nebudou věřit vlastním očím. Nene totiž dokáže za pochodu překvapovat překvapivými odhaleními, překvapivým vývojem událostí i přeskakováním mezi žánry, kdy jde Nene označit za sci-fi horor s prvky komedie i sociálního dramatu. Jen schopnému tvůrci s jasně danou vizí se následně takovýto projekt nerozpadne pod rukami. Při sledování je jasné, že Peele neztratil svůj scenáristický um, zároveň se ovšem ukazuje, že je prozatím Peele každým svým filmem lepší a lepší režisér. Kdekdo si při sledování nejspíš vzpomene na Blízká setkání třetího druhu Stevena Spielberga nebo Znamení M. Nighta Shyamalana. Peeleova inspirace ovšem nejspíš sahá ještě o kus dál, nejen k jeho oblíbené The Twilight Zone. V Nene je tak cítit hybrid snahy přiblížit se starým hororům, zároveň se ovšem Peeleovi daří přijít se svěžím přístupem. Dokáže překvapovat za pochodu, přitom všem pracovat s atmosférou a vše postupně dokopávat k finále, které dokáže dostat perfektně budovanému gradování. Jen to ovšem nebude k všeobecnému nadšení u většiny diváků stačit. Peele se nadále projevuje jako filmař, jehož filmy jsou plné skrytých významů, k plnohodnotnému zážitku je není nutné zbystřit, pomáhají ovšem k plnému docenění celého příběhu. Jednotlivých postav, pojítek i vývoje vyprávění. Právě zde bude pro spousty diváků problém, kdy například půjde pro mnohé snadné odsoudit úvod, který jakoby vypadl z jiného filmu. A přitom je pevnou součástí celého vyprávění a plně koresponduje s onou tématikou spektáklu a posedlostí s ní spojenou. V průběhu se navíc ukáže, že existuje smysluplný důvod pro to, že jsou dvě hlavní postavy majitelem koňského ranče a navíc i několik milých detailů, jejichž největší handicap tkví v tom, že je většina diváků nedokáže docenit. Potěší navíc fakt, že na to Peele tentokrát jde tak trochu jinak, přitom všem poté zůstává schopným žákem zkušených hororových tvůrců. Jakoby si uvědomil, že je Peele sice mnohými pasován na krále moderního hororu, klíčem k právem zaslouženému žezlu je ovšem pokora. A především i to správně vedení herců. Daniel Kaluuya už ani dvakrát nedokáže překvapovat svým soustředěným a fenomenálním výkonem, příjemným překvapením je naopak Keke Palmer, která si svým hyperaktivním výkonem krade spousty momentů pro sebe. Pak už se jen stačí radovat, že má Michael Wincott po delší době výraznou roli, Steven Yeun se po Minari pořád dokáže projevit jako nadějný herec a prakticky neznámý Brandon Perea vyvolá zvědavost a chuť ho v nejbližší době někde vidět znova. Hlavní hvězdou ovšem přeci jen většinu času filmu zůstává nebe a Peele měl v Hoytemovi tu nejlepší možnou volbu. Projeví se i Hoytemova šikovná práce s kontrastem barev, dodá pár svižných kamerových sekvencí a opět vyvolá dojem, že jeho absence zlatého plešouna velký omyl. Po třetí jinak k Peeleově filmu skládá hudbu Michael Abels a i potřetí je husina zajištěna. Ani Nene se poté v rámci Peeleovy scenáristické a režijní kariéry neobchází bez pár bizarních výjevů, u kterých si budou klepat na čelo i ti nejvíc nadšení. V součtu jde ovšem vytáhnout pero a i napotřetí podtrhnout, že je Peele skvělý vypravěč. Pořád spíše za psacím stolem, než za kamerou, přesto platí, že Peele jako režisér skutečně zraje. Možná je ještě pořád příliš brzo na to, aby byl Peele pasován na jednoho z nejlepších hororových tvůrců všech dob. Na druhou stranu ovšem platí, že pád z ranku M. Night Shyamalana prozatím Peeleovi nehrozí. Nene možná nebude vděčnou podívanou, i ti zklamání ovšem nejspíš ocení ambice a pokus na to jít tak trochu jinak. Peeleovu tvorbu se každopádně rozhodně vyplatí v následujících letech nadále sledovat.... Viděno v kině: 2x () (méně) (více)

POMO 

všechny recenze uživatele

Pro diváka, který zná Peelův filmařský talent i scenáristické limity je Nope přesně taková bejkovina, jakou avizoval trailer. Rejža umí poutavě natočit prakticky jakoukoliv scénu. Ale když se v těch scénách sto minut pouze něco naznačuje a některé z nich nemají pro už tak řídký příběh smysluplný význam (Asiat a šimpanz), jde o pouhé pozérské tahání za nos. Peelovo neobvyklé mixování žánrových motivů (zde sci-fi horor a western) může působit odvážně a neotřele, ale ve filmu, který chce na jednu stranu děsit a na druhou balancuje na hraně parodie, tvůrčí vize zaniká. Nope je co do povedenosti někde mezi Get Out, který stál na geniálním nápadu, a Us, který byl směšnou hloupostí. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Ten název je dost nevýstižný a nedostatečně intenzivní. Mělo to být „Nenenenenene, ne a ne, kurva ani omylem“. Jen další Pýlovo rádobyumění a retardovaná negrosmaženice z lysohlávek, tentokrát o ufonech a výhradně pro jednoduché pozérské ufony, u kterých pěkná kamera a pár poměrně sugestivních záběrů zcela vymaže fuckt, že právě dvě hodiny čuměli na dost hloupou až extrémně nudnou koncepční kokotinu a žluklý výtěr z náhodně losovaných narkofantazií o obřím ufovysavači a vyšinuté opici. Ups, to vyznívá dost rasisticky, pardon, myslel jsem samozřejmě skutečnou opici, nikoliv vcelku sympatického Wakanďana Danka Kalužu. Aha, tak ne, zase blbě, to by si nějaký probuzenec z neziskovky mohl účelově vykládat tak, že považuji Danka za neskutečnou opici. Jistěže nepovažuji! Je to šimpanz! Kurva, ne Danek, ta opice! No nic, nějak se v tom nechtěně cyklím, nejvyšší čas jít hodit Glenu Kamarovi banán. To je Fin jako poleno, ten se neposere. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

První Peeleho film byla "jednoduchá pecka," jestli je taková definice možná. Pak se ale začal zaplétat do svých vlastních ambicí a vidění světa, jeho snímek My byl zbytečně složitý. V Nene tohle opustil, sice trochu ozvláštnil žánr o emzácích, ale jinak vás nic moc nepřekvapí. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Dvě třetiny snímku jsou podmanivým, vtahujícím a pečlivě budovaným hororově-thrillerovým mystériem, které mě poutalo snahou postav přijít na kloub tajuplné záhadě. Tahle část NOPE, u níž jsem byl velmi spokojený, vyvrcholila skvostnou noční scénou s "krvavým deštěm", kdy jsem se tetelil blahem a říkal jsem si, že po dlouhé době udělím hororovou pětihvězdu. No a jak vidíte, skončil jsem na třech hvězdách. Pak se to totiž překlopí v akční šarádu, v níž člověku na postavách nezáleží, a jen se při ní snaží pochytit design té divné poletuchy, a ujasnit si, jestli se mu líbí, nebo nelíbí. A co mě především šokovalo, že to vlastně k ničemu nedospěje. Člověk by od Jordana Peelea po jeho předchozích dvou filmech čekal ... něco chytřejšího? US sice bylo z hlediska logiky děravé jak řešeto, ale svými sociálními přesahy pro mě bylo velmi podnětné (a o GET OUT to platí dvojnásob). V NOPE nic takového není, nebo to tam napoprvé nevidím. Peelea mnoho lidí, často i přezíravě, označuje za krále "elevated hororu", ale tohle je ve výsledku víceméně obyčejná žánrovka. Film během půlhodinky nastřelí dvě až tři banální myšlenky (co jsou lidé ochotni riskovat pro slávu a úspěch / fascinace tragédiemi / bláhovost představy, že člověk může zkrotit vše), které pak jen do zblbnutí opakuje, ale nikam je neposouvá. Nechci znít nějak přehnaně kriticky, na NOPE se rozhodně pěkně dívá, má celou řadu působivých scén a rozhodně je dobré snímek vidět v kině, nicméně po výtěčně rozehraných dvou třetinách se na konci nemůžu ubránit pocitu zklamání. ()

Toren 

všechny recenze uživatele

8,5/10. Jordan Peele to dokázal. Lidstvo se od nepaměti žene za spektáklem a je fascinováno něčím novým a doposud nepoznaným... no a NOPE tyhle myšlenky fantasticky rozebírá hned na několik rovinách, zatímco nezapomíná předkládat technickou preciznost, opírat se o silné herecké výkony a u toho divácky bavit a děsit zároveň. Nepamatuji si, kdy jsem naposled sledoval "hororový" počin, který byl obsahem, audio vizuálem a tématy tak setsakra bohatý. Jakože wow. Fantastická jízda. Velká škoda, že to OPĚT náš konzum minulo. Ale to už je zdejší klasika. ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Sourozenci OJ a Emerald mají problémy s krachujícím statkem, vlastním vztahem a teď i s něčím, co se schovává v mracích a jak se brzy ukáže, je to zatraceně nebezpečné. Jenže jak tuhle věc, která se umí dobře schovávat a nerada nechává svědky, odhalit světu? A jak to přežít? Jordan Peele natočil sci-fi, která sice v první části úplně dobře nefunguje a on jako režisér nezvládne budovat napětí tak, jak by asi chtěl. Všechno ale dohání závěrečnou třetinou, kdy si to lidé a tajemné cosi z oblaků rozdají na férovku. Čím víc se blíží konec, tím víc je Nene chytřejší a zábavnější. A navíc vypadá opravdu krásně. Ovšem skutečný strach a děs Peele zkrátka pořád neumí. ()

Algernons 

všechny recenze uživatele

Třetí díl z dílny Jordana Peela, který i přes jasně rozpoznatelný rukopis a značku dodává po třetí horor z jiného doušku! Moderní čelisti s Peelovým typickým komentářem! Myslím si, že už není třeba moc rozebírát režisérovu precizní práci s herci a kamerou, díky které vždy předá ty správné emoce a pocity! Bravurní hrátky s tajemnem a napětím pozdvižené kretivním zpracováním a nebo nápady. Vše podrtženo dokonalou práci se zvuky a tichem! Co ale oceňuju nejvíc je práce na dvou rovinnách, kdy to funguje i jako přímočarý snímek i jako film nabízející toho víc pro lidi, kteří chtějí víc. Témata fascinace senzacemi a posedlostí sledovat věci, o kterých ví že by sledovat neměli, využití zvířat pro zábavu, komentář hollywoodu. To vše tu rozvádí Jordan skrze celou stopáž. Je tu pár momentů, kdy se film lehce táhne a pár rozhodnutí, které nejsou tak silně opřené, ale mimo to se jedná o bravůrní film s propracovaným scénářem, který díky své práci s přípravou půdy a následním zučtováním dělá z hrdinů chytré postavy se zaslouženými chvílemi a momenty a né jenom blbce typického hororového Béčka! 8,5/10! ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Mám rád originální nápady Jordana Peela a na jeho filmy se vždy těším. I Nene je trochu jiné, než by kdokoliv čekal, ale na mě to tolik nezapůsobilo. Pořád nechápu úlohu Asiata z westernového městečka. Proč tam vlastně vůbec byl, a hlavně proč tam byla vsuvka s vraždícím šimpanzem. Každopádně nabručenej Daniel Kaluuya je dobrej. A otravná ségra, opravdu převelice otravná. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

„DÁMY A PÁNOVÉ, JSME POZOROVÁNI MIMOZEMSKÝM DRUHEM, KTERÝ JSEM NAZVAL POZOROVATELÉ…“     Úvodních 40 minut o hovnu. Pak se to kapku začne rozjíždět – takže to vlastně mělo začít až tady. Byť je to píčovina - je to celkem zajímavá píčovina. Sice ne napínavá, ale jsem prostě zvědavej, jak že to… a snad že by z toho mohlo vypadnout jedno z nejzajímavějších sci-fi posledních let. Nakonec je to takový nesmyslný…   /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chtěl bych natočit nejlepší záběr svýho života. 2.) Kolem baráku mě večer honí divokej balón /// Thx za titule „lordek“.                    PŘÍBĚH  ***  HUMOR  ne  AKCE  *  NAPĚTÍ  * ()

LIVINGDEAD odpad!

všechny recenze uživatele

Bože, to byla píčovina. Hodinu se nic neděje, ale vůbec nic. Nějaké trapné kydy o tátovi a TV opičákovi. Pak se na chvíli objeví hloupý rejnok a je konec. A tohle proboha bylo v kinech? 🤮🤮🤮🤮🤮 ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Best UFO movie in Decade ? Nope. Actually god damn YES! Jordan Peele je zpět a opět bude rozdělovat na dva tábory, byť tentokrát díky parádní látce si získá větší ovace než při přeceňovaném US. Peele je zde trochu netradiční, sociální přesah zde není tak intenzivní jak v jeho minulých filmech, ubylo i dost humoru a symbolů i metafor je zde podstatně méně, přesto natočil unikátní a působivou žánrovku, která opět není tak hororová, jak by být mohla, ale jsem velmi spokojen. Nope je rozhodně horor, který si diváky dokáže získat i silnými filmovými stránkami. Vizuálně, konkrétně v IMAXU je Nope fakt nádherný. Kamera od Hoytemy je masterpiece sám o sobě, některé záběry berou dech ( a to se v hororovém žánru zrovna 2x nevídá), potěší i skvělý herecký cásting. Kaluuya je dobréj, ale vedle Keke Palmer působil lehce jako stín, protože, ta tu předvádí snad nejsilnější ženský herecký výkon tak za 15 let ( emoce, řev, proslov, hlas) naprostéj hereckéj koncert od neznámé herečky, kterou chci okamžitě vidět i někde jinde. Povedla se i dobře zvolená hudba a hlavně atmosféra funguje královsky, je to místy hodně nepříjemné, creepy, zvláštní a nekomfortní. Je tu docela dost vzrušujících a efektních hororových scén, na které budu vzpomínat i do budoucna ( Šimpanz!! Barák zalitý krví, hlava koně v autě, trávicí proces ústředního villaina a řev mrtvých mi zvoní v úších ještě teď), Od plného počtu mě dělí snad jen finále, které je paradoxně slabší než předchozí akty ( většina lidí si stěžuje na akční finále, ale za akci bych to až tak nenazýval, člověk si hned představuje velkolepéj aliení masakr ve stylu Secret War a to se zde opravdu nekoná. Jen jsem si nebyl úplně jistý, zda se mi finální podobizna líbí či ne, ale kreativita se ji upřít nedá. Peele se hororům určitě bude věnovat i do budoucna a docela rád bych viděl slasher nebo čistě duchařinu v jeho podání. Za mne lepší než Arrival. Příběh 4/5 Humor 2/5 Násilí 3/5 Zábavnost 4/5 Hudba 4/5 Vizuál 5/5 Atmosféra 4/5 Napětí 4/5 Emoce 4/5 Herci 5/5 Celkem: 8/10. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Jordan Peele je fantastický režisér, ktorého filmy ma fakt bavia. Okrem iného preto, lebo sú originálne a teda nepredvídateľné. Nie, nie ponúka skvelý kasting, sympatické postavy, dokonalú kameru Hoytea van Hoytema (Dunkirk. Ad Astra), konský element, famóznu výpravu a hudba od Michaela Abelsa (My) je taká dynamická a intenzívna, že som pri niektorých scénach nedýchal. Poslednú trištvrte hodinu som to pozeral ako zhypnotizovaný. Nad filmom sa vznáša neskutočne tiesnivá, nepríjemná a mrazivá atmosféra čohosi zlovestného a strašidelne veľkolepého (ale zároveň cudzieho a smrteľne nebezpečného), čo sa rafinovane, zákerne schováva nehybne medzi oblakmi. Už som vo filmoch za tie desaťročia, čo pozerám filmy, videl všakovaké kameramanské kúzla, ale za to, čo tu predvádza van Hoytema, ozaj dole nie jeden, ale rovno dva klobúky. Aj keď, aby som bol objektívny, od vyloženého záveru som čakal predsa len trochu viac a bolo to už i na môj vkus príliš divné, a to už je vážne čo povedať. Z Nie, nie som každopádne mal podobný pocit, ako keď som pred dvoma desaťročiami videl viacnásobne v kine báječné Shyamalanove Znamenia. A to už je fakt sakra pocta. Mimozemšťania sú pre mňa ekvivalent vlkolakov alebo upírov, teda niečo, čo je geniálne, ale je to tak masovo používané režisérmi, scenáristami a spisovateľmi na celom svete, až sa z toho stala nuda. Dané „veci“ majú skvelý potenciál, ale treba chcieť. Tu sa chcelo. Trocha ma rušil dôraz kladený na postavu hranú Stevenom Yeunom (vrátane geniálneho flashbacku), ktorý mi pripadal nadbytočný, ak uvážime, že má vo filme len pomerne malý priestor. Ale zas ak sa nad scenárom dôkladnejšie zamyslíme, zistíme, že vlastne až taký nadbytočný v skutočnosti vôbec nie je. Ale tú cvičku som fakt nepochopil. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Člověk by snadno mohl propadnout pokušení, aby provolával Peela za nového Tarantina ve snaze vyzdvihnout jej coby jednoho z nejosobitějších a nejunikátnějších talentů spoučasného amerického overgoundu. Jenže zásadní rozdíl mezi oběma tvůrci spočívá v tom, že Tarantino je sebezahleděný nerd adorující mytologii filmu a fikční hrdiny, kdežto Peele se obrací k realitě, neboť je nejen cinefil, ale také autor reflektující společnost a bizarní paradoxy jejích aparátů a statu quo. Proto také jeho filmy nejsou pouhými sofistikovaně nadšeneckými hříčkami s filmovými schématy a eklektické pomníky okrajovým filmům a autorům, ale jízlivé satiry a mnohovrstevnatá díla, která dokážou současně bavit i mrazit. Peelův třetí celovečerní projekt pak fascinuje jako unikátně nepředvídatelné vyprávění, které na půdorysu záhady a kontaktu s něčím cizím staví ohromující pomník kinematografii a jejím průkopníkům. Peele ve svém "Tenkrát v Hollywoodu" nejde cestou Tarantinovy iluzorní fikce a okouzleného adoračního patosu, ale vytváří dílo vědomě pracující s paradoxy a protiklady. "Nene" tak současně je sci-fi i western a pojednává s hořkostí o zábavním průmyslu, který se sám chytá do vlastní smyčky, když si vychovává diváky, kteří požadují stále nové a okázalejší atrakce. Jakoby nevyhnutelně pak tento proměňující se průmysl nechává v prachu cesty své staré dříče i průkopníky. Peele vzdává hold posedlosti dokonalým záběrem, ale paradoxně tak činí se zázemím doby, kdy ona dokonalost už je umělá a vzniká bez rizika díky počítačovým efektům a digitální postprodukci. Nejvíce pak na "Nene" překvapí, že sice pojednává o starém Hollywoodu a jeho magii i patosu, ale nepromlouvá k uslzeným gerontům, nýbrž onen étos zprostředkovává mladé generaci odkojené YouTube a dennodenně visící na sociálních sítích. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Existence Krále Škorpiona konečně ospravedlněna! Peele sice svůj hororový debut opět nepřekonal, znovu si mě ale povodil a nepochybuji o tom, že Nene se díky své jednoduchosti a přímočaré filmové zábavě v kombu se skládáním pocty klasikám za pár let dočká správného kultovního docenění. 8/10 ()

movie 

všechny recenze uživatele

50% V jádru vlastně skvělý film, který je do sebe ovšem strašně zahleděný, špatně dávkuje informace a pracuje s tak slimáčím tempem, že to bylo náročné i pro mě. A to jsem si nedávno pustil "Jeanne Dielman, 23, quai du Commerce, 1080 Bruxelles", takže bych měl něco vydržet. Kdyby se Peele rozhodl udělat čistou žánrovku a nacpal ji do 90 minut, tak by to asi bylo lepší. NOPE je naopak těžká nadžánrovka, která ale podle mě záměrně nepromlouvá k divákovi. Má pár dobrých komediálních momentů, je dobře obsazená. A vytáhnout z devadesátek zapadlého akčního klasika Michael Wincotta byl skvělý tah (ten člověk vypadá skvěle a má skvělý hlas). Ale to je pro mě tak všechno. Pardon. Jinak předchozí Peelovi filmy se mi líbili hodně. Tohle mě bohužel minulo. ()

Psychor odpad!

všechny recenze uživatele

Jordan Peele trpí utkvělou představou, že je vynikající hororový režisér a velká část filmových kritiků ho v této iluzi bohužel utvrzuje. Vím, že konfrontace s pravdou bývá často těžká a bolestivá, ale proč alespoň na chvíli nebýt sám k sobě upřímný? Kdyby Jordan jednou provždy odhodil svou hororovou masku, za kterou se neúspěšně snaží skrývat, a vrátil se zpět k točení prostoduchých komedií, tak by se mu nepochybně ohromně ulevilo. A spolu s ním i všem pravověrným fanouškům hororu. Objektivně vzato totiž Nope patří k tomu nejhoršímu, co letos kinematografie vyprodukovala. Jedná se o neskutečně úmorný snímek, který není s to vystrašit ani malé dítě. Děj se prakticky nikam neposouvá, jelikož postavy většinu času pozorují oblohu a debatují o létajícím talíři skrývajícím se za mraky či pro těžiště příběhu naprosto irelevantních tématech. Jejich chování není dostatečně motivováno; jsou to nahrubo vytesané typy, které neprocházejí žádným vývojem. Navíc ve střižně zřejmě zaskakovali nějací brigádníci, kteří do snímku omylem zakomponovali zcela zbytečnou a absolutně nesouvisející příběhovou linku o šimpanzovi. Zákonitosti, na základě kterých mimozemšťané útočí, pak působí nahodile, či přímo zmatečně. Stojí tento snímek za zhlédnutí? Název je dosti výmluvný - Nope. Jakožto zdejší hororový expert tak v tomto případě nemohu udělit nic jiného než odpad. ()

EdaS 

všechny recenze uživatele

Nemá to očekávaný sociální přesah a je to tím pádem jen hra se žánrem, ale hra chytlavá, velmi zábavná a "jiná". Parádní atmosféra, kamera i herecké výkony. Někdy si to rád zopakuju. ()

Související novinky

Noc ve filmu Nene je jako žádná jiná

Noc ve filmu Nene je jako žádná jiná

19.09.2022

Přinejmenším filmoví fanoušci jistě dobře vědí, že noční scény se často točí ve dne. Používá se přitom technika zvaná „americká noc“, kdy se na záběry pořízené za denního světla aplikuje modrý filtr,… (více)

Míří k nám další velká streamovací služba

Míří k nám další velká streamovací služba

11.09.2022

V Česku je dnes možné předplatit si desítky streamovacích služeb, prorazit na poměrně saturovaném trhu se ale pokusí další. A může mít dobrou šanci na úspěch. Jde totiž o SkyShowtime, výsledek… (více)

Srpen se ponese v duchu velkých premiér

Srpen se ponese v duchu velkých premiér

01.08.2022

Měli jste pocit, že letošní léto bylo, alespoň co se nabídky v kinech a na streamovacích službách týče, doposud poněkud chudé? Pak vás nejspíš potěší zpráva, že srpen v tomhle směru ledacos napraví.… (více)

Reklama

Reklama