Recenze (509)
Jodi Ariasová: americká vražda (2018) (seriál)
Po několika dokumentech, hraném filmu a přečtených memoárech, nemluvě o hodinách opakovaně strávených prací se záznamy z procesu v pozadí, se začínám smiřovat se skutečností, že mám tak trochu problém. Tahle bába je prostě moje kriminální šanta.
Tiché místo (2018)
Tradiční neinvenčnost lekaček je o to víc nasírací, že lekačky sem z logiky konceptu patří, a vedle toho příliš dlouhé - už dlouho jsem neviděla nic, co by bylo (paradoxně) tonálně hluššího, než ty dvě vteřiny na závěr.
Avengers: Infinity War (2018)
Jako film tak za 4. Ovšem co do cirkusové ukočírovanosti se není o čem bavit.
Death Note (2017)
Blbé jako adaptace, blbé jako kulturní převod, blbé jako film. Prostě jen nudně, trapně, upoceně blbé.
Tomb Raider (2018)
Nejlepší Indiana Jones od devadesátkové Mumie. Hvězda dolů za "you've messed with the wrong family" a padákovou sekvenci, která netrvala hodinu a nikdo při ní osmdesátkrát nechcípnul.
John Wick (2014)
Fantastické demíčko. Snad členové štábu jednou dostanou příležitost natočit i nějakej ten film: promrhat takovouhle míru talentu by byl vyslovenej hřích.
Pásky z Nagana (2018)
So this guy whose name is Peter Freedom scores the winning goal against the evil empire. This is the dumbest thing I've ever heard.
Kdo z koho (1999)
Who the fuck does she think she is? Ani ne tak film jako spíš Rorschachův test diváckých postojů k ženské ambici. Každý, kdo za záporáka neoznačuje tu slizkou upocenou nulu procházející krizí středního věku, mi je tudíž krajně podezřelý. Kurvafix, já se snad k tomu feminismu na pozdní mládí fakt propracuju.
Ženy vražedkyně (2008) (seriál)
Definice informativního vražedného porna.
Lajna (2017) (seriál)
Koncept přepísknutě vulgárního zhovadilce v roli protagonisty se vyčerpá a začne nudit hodně rychle. Asi tak "20 minut ve společnosti Lavického" rychle. Aspoň že ty fóry mají tentokrát nějakou strukturu. Zajímalo by mě, jestli někdy někomu dojde, jak děsně jsou tyhlety puberťárny krotké a při zdi.