Recenze (2 244)
Hra o smrti (2002)
Sedmá pečeť v barvě, s lepší psychologií a větším množstvím akce. Bettanymu historické role svědčí:)
Ulovit miliardáře (2009)
Rádobysatirická komedie s rádobystylizovanými hereckými výkony, ale všechno to vyznívá do prázdna. Skvělá kamera a nasvícení, ale jak víme, tak to zdaleka nestačí. Jo a kde sakra byl ten Leoš Mareš, co jsem ho zahlédl v titulcích?
Máte doma lva? (1963)
Psycho snímek plný mrtvolek a zrychlení obrazu i zvuku, s kreslením do obrazu a animací všeho možného. Většinou fajn, ovšem některé scény - zvláště k závěru - snímek pouze natahují a bohužel nudí.
Chlapec a srna (1962)
Dovolte mi parafrázovat "oficiální text distributora": mladý sadista vězní doma ve stodole různá lesní zvířata, toulá se po nocích lesem, vytahuje spící sovy z hnízda a ze všeho nejvíc touží po pohlazení heboučkého kožíšku mladé srnky... Hudba Zdeněk Liška.
Crash (1996)
70% Lehce úchylné, hodně atmosférické...
Bitch Slap (2009)
Nuda, napůl odehraná před renderovaným pozadím a napůl v jediném reálném setu na poušti, kde si holky dávají do tlamy a krev cáká.
Interstate 60 (2002)
Zatím čtyři, ale brzy se na to podívám znovu.
Ženy (2008)
Vidět v jednom dni originál i remake snímku, jako jsou Ženy, byl docela záhul. Pro ty, co neradi čtou dlouhé texty rovnou říkám, že originál byl daleko lepší a zábavnější než tato verze. Sice měl barevnou pouze jednu scénu (a to módní přehlídku - v módě se nevyznám, ale řeknu vám, nudnější hadry než ty předvedené v nové přehlídce jsem ještě neviděl) a neměl terminátorskou scénu na začátku filmu (mám jen pět minut na nakupování:), ale snad všechno bylo v té staré černobílé verzi lepší než v té nové - herečky i herecké výkony (hlavně dcera a matka hlavní představitelsky, ale i mrcha Crystall, kterou zahrála Joan Crawford vskutku dábelsky - a inteligentně zároveň, ať se jde Eva Mendez vycpat), taky mi chyběla kouzelná (a velmi neuctivá a nekorektní) titulková sekvence na začátku, ve které byla každá z žen představena nejprve jako zvíře a následně to zvíře napodobila herečka... Tak snad jen uznání remaku za to, že se točilo v reálu a snímání scény porodu bylo aspoň trochu dynamické.
Kat (1963)
70% Dabované, černohumorné, protagonista mi lezl na nervy. Chcete-li film s katem, sáhněte raději po Posledním katu, ostatně tamní popravčí i ten zasloužilý zde jsou podobné lidské typy.
Hlavní třída (1956)
Zlý film s uboze provedeným koncem. Trpěl jsem s Isabel a bylo mi od začátku jasné, že to asi dobře dopadnout nemůže, ale zde autoři zvolili konec, který byl nejméně působivý.