Recenze (186)
Příběh Rudého zla (2008)
Víc takových dokumentů! Tohle by se mělo vysílat často v televizi a promítat ve školách. Naprosto dokonalý. Pohled z druhé strany o teroru komunismu a rudých a stavění této ideologie na stejnou, možná i horší úroveň oproti nacismu. Téma o kterém se spousta lidí bojí mluvit, protože je na světě ještě spousta takových, co jsou s těmahle hrůzama spjatí! Ten kdo tohle dílo hodností jako propagandu má opravdu pouze nasr*no v hlavě a bojí se připustit, že je to bohužel pravda!!
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Na tomhle jsem vyrostl a znám to nazpaměť. Můžu se na to koukat skoro pořád. Skvěle vykreslená prvorepubliková doba... nádhera!
Lucky Louie (2006) (seriál)
Tenhle čuňák je výbornej, seriál byl vtipnej a docela i sprostej, každopádně jsem se u toho zasmál. Ovšem doporučuju stand-up shows od Louis CK, to je větší rychta!
Stínoví vojáci (1996) (TV film)
Naprosto jedinečný dokument, kde je spousta rozhovorů s pamětníky a účastníky. Navíc hrané rekonstrukce tomu dodávají na zajímavosti!
Čas, který zbývá (2009)
Musim říct, že hodně věcí mě tam pobavilo, na to že to mělo být drama. Pro mě to byla spíš černá komedie o pohledu jednoho člověka na historii Palestiny. Film mě velice mile překvapil!
Neporažená armáda (1938)
Prvorepubliková agitka, která byla jasně a pochopitelně pro obranu Vlasti! Taková škoda, že k tomu nedošlo a taková škoda, že už nejsme tak pyšný a hrdý národ jako tehdy! Jinak se ztotožňuju s názorem Ampi.
Nestyda Louis C.K. (2007) (pořad)
Tak tenhle týpek je fakt prasák! Náramně jsem se u tohohle bavil. Ten je schopnej si udělat srandu absolutně ze všeho a je mu to jedno... viz vtipy o jeho ženě a dcerách.
Tenkrát na Západě (1968)
Velkofilm s parádnim příběhem a s nádhernou Claudií Cardinale!
Absurdistán (2006)
Zajímavej nápad a možná i skutečná lidská evoluce. Musim říct, že mě některý scénky pobavily a příběh taky nebyl tak marnej. Určitě lepší než 90 minut prdící prdel =D
Plechový bubínek (1979)
Hodně zvláštní film... Ten jeden liliput vypadal jak Tomáš Holý