Recenze (346)
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
To byl teda skoro až neuvěřitelně slabý film.. Scénář bídný, zcela jasný od startu, celou dobu takové pochmurné, nebarevné.. Pro mně teda například s Bladem naprosto nesrovnatelné..
Specialista (1994)
Tenhle film mám teda fakt rád.. A Sharon Stone tady vypadá velmi dobře..
Pan Rosnička (2005)
Ne vždycky to vyjde no..ale vždycky je třeba se k tomu nějak postavit..
Andělé pomsty (2002)
To je fakt hrozná bída, musím potvrdit..
Valkýra (2008)
Velmi solidní film, ale trošku tomu něco chybělo..
Vévodkyně (2008)
Tak do toho se mi fakt nechtělo a velmi dlouho jsem tenhle film odkládal, ale nakonec musím říct, že mě to seriózně zasáhlo. Vyjadřování emocí a popis situací a východisek těmi nejmenšími náznaky a velmi specifickou volbou slov apod..... Velmi zajímavý film, kde se podle mého názorů povedlo ohromně dobře zachytit atmosféru 18. století.
Oprávněné vraždy (2008)
Sešli se dva špičkoví herci, výsledek je úžasný.
Pohádky na dobrou noc (2008)
Opět naprosto perfektní. Už aby ten Sandler dostal Nobelovku.
Hrdost a sláva (2008)
Čest a sláva. Není co dodat.
Gympl (2007)
Nový kultovní český film!