Recenze (336)
Westworld - The New World (2020) (série)
První série top. Druhá budiž. Ale třetí, ta už se jen snaží vytřískat maximum z předešlých a dělá v tom akorát chaos. Její smysl jsem už nepobíral.
M3GAN (2022)
Thriller s koncem jasným už od začátku. Nic nového.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Ty kráso, snad nejslabší Marvelovka. Postavy, herci, příběh, hudba, přehnaná slátaná grafika. Bída.
Šílená noc (2022)
Solidní prdel :-D
Lovci ostrovů (2013) (pořad)
Kupci si vybírají mezi 3 navrženými ostrovy. Standardní reality show formát, zde se však prodávají ostrovy. Jednotlivé možnosti jsou rozebrány s ohledem na požadavky a výhody/nevýhody a kupec následně vybírá vítěze, což poté kupuje. Délka je krátká a zbytečně se tak nezdržuje. Vcelku příjemná podívaná ne netradiční lokality. A překvapivě ne nutně se musí jednat o nemovitosti za miliony dolarů.
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Škoda tak zlého hodnocení. Z různých pohádek, které jsem letos viděl (nepočítám tradiční stálice), tak je jedna z těch lepších a rozhodně neurazí.
Tři přání pro Popelku (2021)
Scenérie líbivé oku, snaha o filmovou velkolepost, avšak chybí tomu kompletně kouzlo pohádky. Neduhy dnešní "korektní" doby už ani nekomentuju. Tyhle věci do pohádky nepatří.
Kyberúnos (2022)
Uff, jako krátký film na zabití večera to postačí, ale zapadne v zapomnění.
Třináct životů (2022)
Už druhý snímek na toto téma, který jsem viděl, nyní ve filmovém provedení. Musím říct, že moc hezky ztvárněný, a to při zachování smyslu / dokumentárnosti nastalé situace.
Zrodila se hvězda (2018)
Styl filmu není úplně můj šálek čaje, ale vlastně mě to celkem chytlo.