Recenze (336)
Pouť - Rozjetý devadesátky (2019) (série)
Pár vtipných scén, ale jinak dost brak. První série byla o poznání jinde.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Já jsem spokojený, přestože jsem měl obavy. Fanouškem LOTRa si myslím, že jsem, a nijak mě série neurazila. Překvapily mě hejty na "hobití" linii - naopak mi přišla super.
Mimořádná událost (2022)
Ze začátku chvílemi bavilo, párkrát jsem se zasmál, ale celkově bylo hodně částí dost o ničem. Takové komorní drama / komedie.
Na západní frontě klid (2022)
Zpracování není špatné, no nějakých větších emocí se však nedočkáte.
Samaritán (2022)
Velmi příjemné překvapení. Čekal jsem hovadinu a naopak budu muset časem zkouknout ještě znovu, neboť to fungovalo dobře. Stallone hraje klasicky svou roli, takže si tam můžete promítnout jeho role. Jsem na vážkách nad 4 hvězdami, protože film je podle mě podhodnocený.
X (2022)
Docela hnusárna, co si budeme povídat. Příběh žádný, kříženec béčkového hororu a porna. No ani jedno nefungovalo.
Monstrum (2022) (seriál)
Je to napínavé a chcete vědět, co bude dál. Ale obsah je chvílemi za hranou toho, na co se chci běžně dívat. Evan každopádně zahrál na jedničku. // Dodatek po zkouknutí do konce: poslední díly to jen natahovaly a nic se vlastně nedělo. Takže jako celek to nakonec vyloženě šlágr není.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Ufff. Snad jenom ty šílené kozy byly zábavné, jinak je to slátanina pseudo komedie s kdoví čím.
Predátor: Kořist (2022)
První půlka nuda, druhá už bylo aspoň trochu na co koukat, ale upřímně... Vlastně nebylo. Obsazení mizerné, příběh mizerný. Myšlenka ještě možná zajímavá, ale stupiditou se nešetřilo. Celkem jsem se po těch letech těšil, ale obavy se naplnily. Zadní vrátka pro pokračování nevím, zda jsou výhodou.
Seveřan (2022)
Hodinu jsem se nudil, než jsem shledal, že to dokoukám jindy. Doplnění: Tak jsem to dokoukal. Trochu se to rozhoupalo, ale kromě ukázky brutálního násilí jsem z toho nic nepobral. Palec dolu.