Recenze (336)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Skvělé připomenutí "starých časů". Oceňuji střípky a souvislosti z minulosti. Samotný příběh Obi-Wana je trochu nudný, koneckonců on sám je zlomený a bojuje s vnitřními démony. Celkově ale sérii hodnotím pozitivně.
The Gray Man (2022)
Ani Praha, teda dle filmu chvílemi Vídeň atp., to opravdu nezachránila. Obecně se jim místopis nějak pletl.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Jak hodnotit.. jsem rád za těch několik scén, které vás vrátí vzpomínkami do HP. Tím to ovšem končí. Fantastická zvířata se prostě celkově moc nevyvedla a tento díl obzvláště.
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Občas sranda, ale je to fakt pro teenagery :-)) Jsem starej... :-D
Lupin (2021) (seriál)
Dal jsem mu díky vysokému hodnocení šanci, ale prostě a jednoduše mi seriál vůbec herecky nesedl.
Trainspotting (1996)
Kultovnost jsem nepochopil. Nemohl jsem se na to dívat.
Ponorka (1981)
Stará klasika. Jen ta stopáž director's cut je solidní :-)
Kingsman: První mise (2021)
Vcelku překvapení, příjemné. King's Man mě celkově nenadchli, ale tento díl pobavil. Takže kdo ostatní díly nemusí, tak bych doporučil :-D
Moon Knight (2022) (seriál)
Dost zklamání. Egyptská atmosféra slibovala hodně zajímavých věcí, ale přišlo mi to spíše jako slátanina Indiana Jones, komiksu a nějakého psycho dramatu.
Debt Collectors (2020)
Pořád je to solidní jízda, hromada keců a akce. Zázrak to ovšem není.