Recenze (309)
Babovřesky (2013)
Považujem za hrdinstvo, že som to dopozerala. Nezvyknem dávať odpady, ale v tomto prípade sa nedalo inak. Drbny máme aj na našej ulici ale čo je moc, to je moc. Už sa na nás valí 2 diel, zachráň sa kto môžeš!
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Vianočné sklamanie. Neverila by som, že mi Bohdalová a Hrušínský pôjdu až tak na nervy. Viktor Preiss skvelý ale celkový dojem nezachránil. Dlhé a nudné, také by rozprávky rozhodne nemali byť.
První republika (2014) (seriál)
Stále čakám kedy sa to nejako rozbehne, zatiaľ to samo neviem čím to chce byť. Rodinná sága, detektívka alebo červená knižnica? Ale na Janka Koleníka sa díva veľmi príjemne.
České století (2013) (seriál)
Zaujalo, uvidíme ako sa to vyvinie v ďalších dieloch.
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Klasika, pre športových fandov nevyhnutnosť.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Ja im tak závidím. Toto by som rada zažiť na vlastnej koži, kašlať na milión dolárov, ale tie zážitky.
Kdo přežije - Návrat hvězd (2004) (série)
Keď opäť stretnete starých známych je to vždy príjemné.
Kdo přežije - Mikronésie (2008) (série)
Jedna z mojich najobľúbenejších sérií plná super hráčov a konečne aj ženy predviedli ako sa to má hrať.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
Milujem tanec a Marka Ebena, čo viac dodať.
Ktosi je za dverami (1978) (pořad)
Klasika, humor, ktorý nestárne a aj po 100 krát rozosmeje ako prvý raz.