Recenze (27)
District 9 (2009)
Sice jsem dal 4 hvězdy, ale tento film mi přijde spíše více originální než kvalitní...
Útěk do divočiny (2007)
Nádhernej a osvobuzující životní příběh jednoho prostého člověka. Nádherná podtónová hudba. Film, který mě i přes svou délku ani moment nenudil. Film, který obsahuje spoustu životních moudrostí. Film, který mě chytil za srdce..."Happines only real when shared."
Láska a . (2003)
Velice příjemné a "nečekané" překvapení...
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Šestí díl Harryho mě určitě neurazil, zpracování je dost dobré, hlavní linie příběhu je pěkně zachovalá, dokonce i pár malých detailů z knihy jsem zachytil a to je pro čtenáře potěšující - např. že profesor Křiklan má rád ananas...Hermiona - kouzelná. Belatrix jako vždy úchvatná. Obludky v jeskyni luxusní. Chybu bych viděl akorát v tom, že tam není žádná velká akce. Scéna v jeskyni nebo na začátku padající most byly super, ale to už se přece vyfluslo v traileru ne? Vlastně mi tenhle díl Pottera přišel spíše jako "klid před bouří", na kterou už se mooooc těším. Celkově jsem spokojený, podle mě pátý díl byl o kousíček lepší, ale fanoušci knihomolové budou spokojeni. Režisér tam nikdy nemůže dát všechno. Jediný co já tomuhle filmu neodpustím je přesunutí o půl roku dozadu, příšerný dabing (hlavně Gini - to teda fakt hrůza) a vynechaný Brumbálův pohřeb, tahle část je alespoň pro mě dost zásadní. Doufám, že to to Yates v dalším díle pořádně rozbalí.
Requiem za sen (2000)
Tenhle film je jedna velká, neuvěřitelná, dechberoucí a mimořádně sugestivní filmová lahůdka. Ještě teď mi běhá mráz po zádech! Tenhle film si podruhé jen tak nepustím!
Donnie Darko (2001)
Velice bizardní a přesto fascinující film. Donutí přemýšlet. Určitě těžší sousto na strávení, každý si v tom něco najde, ale tuším, že ne hned na první shlédnutí...Nemůžu to stále vyhnat z hlavy, pořád mi zní melodie poslední scény v uších a běhá mráz po zádech...One of the best for me.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Naprosto nekvalitní, nechutný a zmutovaný výtvor v obalu americké vytrvalosti přinést něco nového po Kriminálce Las Vegas. Negramotné příběhy a nudný, amatérský a velice silně nesympatický hrdina, který zastaví zločince pouhým slovem "stůj" mě naprosto nebaví. Doufám, že tento seriál brzo z našich obrazovek zmizí
S čerty nejsou žerty (1984)
Bezkonkurenčně nejlepší česká pohádka.
Faunův labyrint (2006)
Prostě srdcovka.
Amélie z Montmartru (2001)
Neskutečně okouzlující snímek schopný vám zasáhnout do života. Zvláštní, laskavý až netradičně groteskní film pro chvíle nepohody a umírnění všedního stresu. Utečte s Amélií do jejího světa a nechte se unést ke splávku, házet zaoblené oblázky do vody. Perfektní soundtrack dokončuje famózní atmosféru tohoto filmu, který zahřeje na srdci.