Recenze (154)
Sestry na Bahamách (2001)
Když je vám těch dvanáct a víte, že sestry Olsenovi jsou prostě boží a toužíte po klucích, se kterýma se líbaj jenom ony... proč ty filmy nemilovat? :P :)
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Hvězdné, zajímavé, efektivní a taky... šíleně nevskusné. Charakteristiky postav na minimální úrovni a mám pocit, že i té nižší věkové kategorii to nemůže stačit.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Bylo to přirozené, zajímavé, rozhodně to mělo ten správný feťácký pohled. Ale chybělo tomu tolik z mého pohledu, že nemohu hodnotit jinak.
Big Brother (2005) (pořad)
Asi mi uniká pointa takovýhle sraček.
Tajemství kruhu (2011) (seriál)
Pilot - slibný začátek. A ani mi moc neva, že je to v jedom pytli s Vampire Diaries, Gossip girl, Pretty little liars, etc... protože takových seriálů já dost nemám... Nemuset moc přemejšlet, kochat se krásnými herci, sledovat nějakou tu linii... Mně to na těhle seriálech stačí :D :)
Amélie z Montmartru (2001)
Neobyčejně podané obyčejné věci. A Amélie, kterou prostě musíte zbožňovat. Báječné a barevné. A tolik nedetailních detailů.
Horákovi (2006) (seriál)
Tahle záležitost mi přišla stokrát lepší než podobné české seriály. Nevím, tak nějak mi připadá, že tohle má nějaký děj, nějaký systém a když to člověka ještě ke všemu baví, není co řešit.
Mikulášovy patálie (2009)
Nevěřila jsem, že je možné natočit film v tak přesném duchu, v jakém jsou napsány Mikulášovy knihy. Ale nějak se to povedlo, dětští herci byli kouzelní a všechno bylo tak francouzské, jak to jen šlo.
Někdo to rád horké (1959)
Komedie ve své nejzákladnější podobě, která sází na perfektní herecké výkony a velkou star své doby, Marilyn. Bylo to kouzelné, inteligentní a vtipné. Kam se na to hrabe Někdo to rád blond :)
World Trade Center (2006)
Dlouhé čekání na konec, který byl jenom koncem.