Recenze (86)
Switch (2011)
3 hvězdy + 1 za Erica. Scénář naprosto děravý a nesmyslný, ale akce parádně natočená. Bavilo.
Projekt X (2012)
pořádával jsem podobné akce. Jen ten plamenomet tam chyběl:-D
Co ty jsi za číslo? (2011)
Anna Faris mě v tomhle filmu naprosto brala. 20 je tedy podle mě hodně velká slabota, člověk přeci není stvořen pro monogamii....a chlap? Ten tuplem NE! Vtipně přitažlivá komedie podle zaběhnutého scénáře, která rozesměje....ale...kdyby se z toho v půlce stal akční film, bylo by to lepší:)
Simonův vesmír (2010)
Bio Oko - Oko naslepo 20. 6. 2012 - aplaus na otevřené scéně;)
Cashback (2006)
kino Aero dne 29. 11. 2011 vybuchovalo smíchy. 100% :-)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
už leta jsem se tak nenasmál. Doporučuji všem normálním :-)
Kolotočáři (2009)
Celý film jsem trpěl jako kůň, ale protože miluju geocaching, dokoukáno. Bohajehovisto!!! Neskutečně dementní film a prezentace geocachingu k pláči.
Krokodýl (2000)
Chtělo se mi brečet. Ale dokoukal jsem to :-)
Mrtvý muž (1999)
Ze začátku velice koukatelný film aspirující na 4 hvězdy, posléze se hvězdná obloha rozplynula v naprosté nelogičnosti a dlouhých, utahaných a často nesmrtelných akčních scénách. Věčná škoda!
Pařba v Bangkoku (2011)
Podle mě naprosto nadhodnocený film, protože uživatelé se bojí dát jednu či žádnou hvězdu. Proč? Protože mainstream :-) Pařba ve Vegas byla parádní pětková záležitost, ale tohle jen nechutné ždímání našich peněženek. Ten samý film jen v jiné lokaci. Nudil jsem se od začátku do konce, vše bylo předvídatelné a většinou předvídatelně trapné. Jak se Vám (pokud jste viděli jedničku) tohle mohlo líbit, nechápu. Pro mě jednoznačných 9%. FUJ!