Recenze (283)
Rocky Balboa (2006)
plné nostalgie a tu já rád :)
Paralelní světy (2012)
Tak parádní nápad a krásný vizuál, až poetická atmosféra, i ty nejasnosti ohledně fyzikálních zákonů bych možná přehlédl, ale takhle to zabít ... ach
Lásky čas (2013)
<3
Gravitace (2013)
Na tohle se musí zajít do kina a nejlépe ve 3D, kterému jsem jinak odpůrcem. Nevěřím, že taková atmosféra a krásný vizuál v televizi vyzní jak v kině. Za mě nejlepší film roku 2013 !!!
Dokonalý smysl (2011)
Tak teď nevím, jestli jsem během filmu někdy chytl větší depku ...
Persona (1966)
wtf ?!
Kulový blesk (1978)
Zatím asi nejslabší komedie od dua Svěrák + Smoljak, ale tím neříkám, že špatná. Každopádně nejlepší je krásná úvodní melodie.
Galaxy Quest (1999)
Příjemný, oddychový a hlavně velmi zábavný film se Sigourney Weaver v její nejlepší podobě :P
Třinácté patro (1999)
O tomto filmu jsem téměř nevěděl a jeho velká smůla byla, že vyšel prakticky ve stejný čas jako Matrix, který ho totálně zastínil. Kazdopádně dobrá a originální podívaná.
Griffinovi (1999) (seriál)
Humorem mi nejbližší :)))