Recenze (1 078)
Potomci lidí (2006)
Dobrý námět, pěkně zpracovaný film nabytý napětím a akcí. Bohužel pro mě je to až moc depresivní ztvárnění...
Crash (2004)
Dojemný příběh o lidech a jejich dobrých i špatných stránkách. Stojí za to to vidět:)
Něco jako láska (2005)
Na první pohled jde o běžný příběh lásky. Avšak s precizním podáním. Ohromil mě nejen scénář i herci samotní. Celou dobu jsem jim to věřila a do poslední chvíle jsem nevěděla a doufala. Bravo.
Suprhrdina (2008)
Kdo má rád parodie a viděl Spidermana si na tom smlsne. Ale jinak jde o film, který nemá žádnou originalitu.
Ten Největší (2007)
Příjemný oddechový film, který vás nijak zvlášť nenadchne, ale ani nenaštve.
Nouzový východ (2008)
Na tomhle filmu není nic pozitivního. Není se čeho chytit, aby se tam normální aspoň trochu šťastný člověk našel. Herecké výkony opravdu ohromující, bojím se nazvat Lea a Kate herci, protože za to, co všechno dokázali, by se jim mělo říkat "Mistři". Ale bohužel tento film mě trochu nudil, nedohnal k slzám, jenom deprimoval.
Báječný svět shopaholiků (2009)
Trochu nudná pohádka pro ženy s americkým happy-endem. I když se mi líbilo, že žena, která je posedlá nákupy si je zrovna nemůže dovolit.
Stalo se (2008)
Film je nepoutavý, děj nedomyšlený. Naprostá ztráta času. Škoda, že se toho nechopil někdo šikovnější, nápad nebyl špatný.