Recenze (720)
Divocí koně (1988)
On je bohatý, ona je chudá. Začíná vášnivý, něžný, ale hlavně obtížný vztah. Příjemný obyčejný film.
Otisky prstů (1997)
Členové velké rodiny, kteří se dlouho neviděli, spolu tráví několik dní u příležitosti Dne díkuvzdání a řeší rodinné problémy. Úžasný, příjemný, vtipný, smutný, dojemný, silný, výborně obsazený. Podobá se filmu Domů na svátky Jodie Foster nebo filmu Nádherný holky či Duch rodiny.
Blázinec (1990)
Měli nádherný život, dokud nepřišli hosté, kteří se neměli k odchodu. Průměrná komedie, řada celkem povedených gagů.
Dům života (2001)
Úžasné rodinné drama, vynikající herci, skvělá atmosféra, ohromně silný zážitek!
Čekání na štěstí (2003)
Docela nudný film ze života žen čekající na adopci dětí, během filmu se toho moc zajímavého nestane a i závěr je značně mdlý.
Do útoku (1987)
Nejlepší film se Stallonem. Chlapsky dojemný. Nezaměnitelný styl osmdesátých let, který se už nikdy nevrátí.
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
Je to strašná blbost, stejně jako díly 4 a 5 a snad ještě větší. Takhle pitomé díly nenajdete v žádné jiné upadající hororové řadě (Kukuřičné děti, Howling, Amityville atd.) je to škoda, když si vzpomenu jak skvělá byla 1 a 2.
Hellraiser: Inferno (2000)
Debilní kriminálka s příšerama, větší blbost budete těžko hledat.
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Po vynikající 1 a 2, průměrné 3 přichází totální kravina resp. naprostá blbost.
Kvílení vlkodlaků IV (1988)
Spisovatelka Marie chtěla najít klid na venkově, ale noc se blíží a vlkodlaci hledají další oběti....80minut z 90ti je opravdu naprosto na nic, děsná nuda je akorát občas přerušována hrůznými sny hrdinky, ty jsou ovšem naprosto debilní. Vlkodlaci v závěru jsou ztvárněný trojím způsobem, nejprve jsou to jen rozcuchaní herci dělající zuřící obličeje, potom naprosto obyčejní psi a nakonec dojde i na příšernou mechanickou loutku. Je to bída a naprosto podprůměrné béčko.