Recenze (27)
Arabela (1980) (seriál)
Nádherný český seriál se skvělým hereckým obsazením. Škoda, že tak pěkné nebylo i pokračování.
Báječný den (1996)
Pěkný film, pěkný příběh, prostě 4 hvezdičky.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Svělý film v podání skvělých herců.
Titanic (1997)
Snad nejskvělejší film, co byl kdy natočen. Škoda jen, že musel tak špatně skončit.
Au Pair aneb Slečna na hlídání (1999) (TV film)
Celkem povedený americký film, konec ale mohl být méně idylický. I když, potom by to vlastně nebylo ono.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Nějak mi utekl smysl tohoto filmu.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
S prvním dílem se to nedá ani srovnat, ale když si vzpomenu na třetí díl, jednu hvězdičku zkrátka dát musím.
Kobra 11 (1996) (seriál)
První díly byly skvělé, ale postupem času začalo dobrého ubývat a přibyly jen nerealistické scény, kdy stále někdo lítá vzduchem, anebo přežívá nepřežitelné.
Kruh (2001)
A já si zase myslím, že film je povedený, i když dost zidealizovaný.
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
No, vždyť je to telenovela. Co byste po ní chtěli.