Recenze (659)
Jak jsem se stal psem (2006)
The Shaggy Dog se opravdu nepovedl. Myslím, že ani pro děti to neni. Nepovedlo se. 35%
Mstitel beze jména (1998)
Jo všechny Jackieho filmy jsou vtipný, akční a další..! Mě osobně se líbí a tak i za tento film dávám 4...
Constantine (2005)
Svůj komentář první komentář mažu a aktualizuju svoje druhé hodnocení. Film je zpracováním na úrovni, ale příběhem, námětem stojí za starou belu. Rozhodně divnej film. Reeves se do rolí typu Constantine apod. hodí, protože tak pusobí i v běžných rozhovorech. 15% jen za zpracování.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Nejlepší díly byli asi ty na začátku pak to postupně začlo upadat, ale stejně je to skvělej seriál!!
Apollo 13 (1995)
Včera jsem to opět po dlouhé době viděl a uchvátili mě triky a koncerty herců...
Superpolda (1980)
Tohle jsem mohl vidět několikrát a pořád mě to bavilo a už to chci zase vidět..! 5*
Český sen (2004)
Teda, nejpropracovanější dokument co jsem viděl..! Obdivuju odvahu tvůrců pustit se do takového projektu..! 5*
Temný obraz (2006)
První dojem z filmu je u mě vcelku dobrý..! Skvělé zpracování a i ty herecké výkony... Pro mě je to něco nového, natočit film v takovém zpracování jako je tohle... Příběh není úplně běžný!.. Filmem doprovází dokonalá atmosféra a jak už napsal Adrian, atmosféra která je plná schizofrenie..:) Snímek netradiční, kvalitní za 4*..
Michael Jackson: Thriller (1983) (hudební videoklip)
The Very Best Of Michael Jackson. Tanečník, kterýho jen tak nikdo nepřekoná.
Michael Jackson Live (2001) (koncert)
Michael byl frajer jen mu bohužel dost ruplo v bedně..! Teď je zněj rozpadající se člověk...