Recenze (566)
Já, padouch (2010)
Animák z kategorie pro ty nejmenší. Nenáročný, i když vcelku příjemný příběh, pár úsměvných míst, jinak pouze průměr, u kterýho se dospělý divák moc bavit nebude. Asi jsem čekal víc. 55 %
Ucho (1970)
Těsně, ale jen 4 hvězdy. Kdybych si tahle léta zažil, byl by to plný počet. Protože ten strach a atmosféra doby byla myslím zachycena výborně. O výkonech R. Brzobohatého a (vtipné) Jiřiny Bohdalové ani nemluvě.
Bídníci (2012)
Ani jsem nečekal, že mě bude muzikál takhle bavit. Neříkám, že některé nemám rád, ale přeci jen představa 2 a půl hodin zpěvu mě před začátkem trochu znejišťovala. Naštěstí to po prvních pár minutách odeznělo, a já si tak mohl vychutnat tuto povedou adaptaci Bídníků. Abych se přiznal, ze starších verzí se mi více vybavuje jen ta s čtyřdílná s Gérardem Depardieu, ale o to víc jsem se ponořil do této - a nemusel srovnávat děj a scény s filmy minulými. Krásné písničky, které byly bravurně zazpívané (naživo!), pěkná vizuální stránka, skvělé herecké výkony všech protagonistů, ačkoliv to táhli hlavně Jackman a Crowe, a EMOCE. Ty se samozřejmě daly čekat, ale stejně... v kombinaci s hudební složkou a některými dlouhými scénami bez střihu to bralo dech. Navíc všichni herci byli nadmíru sympatičtí a do rolí se hodili. Při závěrečných titulkách jsem se zmohl už jen na: wow. Za mě plnej počet. PS: Vedlejší role Sachovi Baronovi Cohenovi sedla jak prdel na hrnec! Bylo fajn se mezi tím smutným i zasmát. A sehnat si soundtrack je snad povinnost.
Volání o pomoc (2007)
Moc příjemný snímek. Dona Cheadleho znám podle obličeje, ač mi jméno nic neříkalo. Jeho projev se mi líbil už dřív (Crash, Hotel Rwanda), takže kvalitní výkon jsem očekával. A Adam Sandler? Oproti spoustě dalších diváků ho mám docela rád, ale to, co předvádí zde, je jako nebe a dudy oproti béčkovým komediím, kde ho vídáme spíše. Vlastně by ho tu člověk ani nepoznal, a to nejen díky zcela jinému zevnějšku. Snímek netlačí na pilu, ale přitom je plný emocí, ač spíše těch negativních. I když.... vsadím se, že i vám se při některých scénách na tváři objeví úsměv. A volný závěr je taky jen ku prospěchu věci.
Ostrov (2005)
První půlka na 4 hvězdy, atmosféra byla vylíčená moc dobře (= depresivně, záhadně), anti-utopistický věci mám rád, takže za mě ano. Jenže ta druhá už byla "Bayovská" - neříkám, že nemám rád jeho filmy (miluju Skálu!!!), ale ty honičky, střílečky a výbuchy mi k tomu moc nešly. Film se ubral trochu někam jinam, než se z první hodiny mohlo zdát. Přesto fajn podívaná, ale jako celek jen slabší nadprůměr.
Pan Magor (1997)
A to mám Nielsena HODNĚ rád...
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Pro mě rozhodně nejlepší Asterix, řekl bych, že legendární. Coby děti jsme ho měli s bráchou nejradši, takže vždycky záven nostalgie. Navíc je zde spousta nezapomenutelných hlášek a scén. Prostě TOP mezi animovanými filmy.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Jsem pro každou špatnost, ale tohle vážně nebylo moc dobrý. První půlhodinka mě znudila tak, že zbytek film jsem sledoval jen po očku, a i když jsem se občas zasmál a mám rád Spaceyho, Clooneyho, i McGregora, nemůžu dát víc jak 2 hvězdy.
Láska na druhý pokus (2004)
Ano, ve scénáři by se našly nějaké ty nedotaženosti a byla tu nějaká menší klišé, ale to u tohoto typu filmu až tolik nevadí. Moc příjemný snímek, poměrně originální (v některých ohledech), s emocemi + krásná Jennifer Love Hewitt a sympatický Paul Nicholls (děsná podoba s Judem Lawem). Jen ten konec jsem čekal jiný, pozitivní - překvapil mě, ale nedá se říci, že by to bylo špatně, spíš naopak. I proto jsem se přiklonil ke 4 hvězdám.
Tři veteráni (1983)
Jeden z mála filmů, který si každý rok (o Vánocích) vždy rád pustím a pořád se bavím. Jedna z nejlepších pohádek.