Recenze (53)
Sexmise (1983)
Tuhle polskou klasiku miluju 🙂
Fanynka (2017) (seriál)
VAROVÁNÍ! Sledování tohoto pořadu může způsobit krvácení z očí.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Audiovizuální porno na plátně. Spielberg prostě umí! Klidně bych zkousnul i hodinu navíc z toho, co z knihy chybělo.
Logan: Wolverine (2017)
Tak odchází Logan, poslední z X-Menů. Odpočívej v pokoji!
Základna (2017)
No sakra! Tihle borci zahambili i mou sbírku vietnamové výstroje...
Věc: Počátek (2011)
Dost oceňuji, že se tvůrci nespolehli pouze na digitální triky, ale využili i starých dobrých loutek. Tohle mi v současných, v podstatě digitálně vytvářených filmech dost chybí.
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Porce příjemné lehké zábavy a lehké děvy. Málo nahoty a lesbických scén, takže za tři hvězdičky :-)
Wonder Woman (2017)
Sexy Gal Gadot v sexy oblečku se sexy dlouhýma nohama až po zem mastí fricka jak na běžícím páse. Super vizuální jízda z komiksové dílny DC a podpisem Zacka Snydera. Za mě 80%.
Útok žraloka (2009) (TV film)
Na celém filmu byl nejdražší závěrečný přílet vrtulníku...
Invaze světů (2005)
Natočit film, který se z půlky odehrává na skládce, a snažit se z toho vytřískat děj, to chce celého chlapa... Byly tam kozy, a to je ta jedna hvězdička, kterou jsem ochoten dát.