Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Naprosté pecky se špatně komentují. Nicméně asi takhle: Ve chvíli kdy začaly série s odkazy na systém, osobnosti, morálku a různé neduhy společnosti, se z tohoto seriálu pro mě stala vlastně dokonalá žlutá satira, na kterou se dá koukat i opakovaně a stále baví. Tzn. první série moc nemusím, ale potom... (viz. hodnocení). A na konec jedna výborná Nelsonova hláška: "Byla velká zima, asi tak na dvě vesty!" :-)
Česká soda (1993)
Televizní pořad, který formoval mojí osobnost. Co ze mě vyrostlo, to už musí každý posoudit sám...
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Chtěl jsem napsat něco delšího, ale proč vlastně?! Tohle je prostě dílo, které nemá u nás srovnání. Už jste viděli nějaký seriál, jehož všechny série a díly jsou výrazně v červených číslech? Neviděli! A je to!
Hitlerovi muži (1996)
Když se kouknu na položku "Hrají:", musím se smát. Já vím, nehodí se to, ale nemůžu si pomoct. V tomhle jediném případě by to admin mohl změnit třeba na "V dokumentu vystupují:", nebo tak něco. Jinak je tohle dílo pro mě symbol jasně pětihvězdičkového dokumentu.
Hříšní lidé města pražského (1968)
Rada Vacátko je prostě jen jeden. Čest jeho památce.
Mr. Bean (1990)
Šumná města (1995)
Teorie velkého třesku (2007)
České století (2013)
Případy 1. oddělení (2014)
Je to sice dělané trošku na efekt, jak je dneska moderní, ale tak nějak mi příjde, že z toho "smrdí" pan rada Vacátko a to je fajn. Koneckonců v některých dílech jsou i odkazy na staré "mistry". Pan Polívka velmi mile překvapil. On, jako zástupce staré školy, je naprosto výborný a vlastně všechny převyšuje... (netušil bych, že o Bolkovi někdy něco takového napíšu)