Recenze (695)
Ďábelský Santa (2005)
Některé momenty jsou vydařené, jiné trapné a nepůsobí tak jak by měli... škoda. ale jinak pěkná vánoční pohádka :)
Hostel (2005)
Nevím jestli se mám smát a nebo brečet. Celý film je velká slátanina, ze kterého mě utkvěla v paměti jen scéna, kterou si ani nepamatuji, ale vím že tam hráli Michala Davida... Naprostá pecka.
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Pro mě trošku slabší než první díl. Hlavně v tom, že víme jaké jsou hlavní postavy již z prvního Fotra, sice tentokrát jsou do hry přimýcháni ještě Hoffman a Streisandová, což je docela oživení, ale nemohu se zbavit dojmu že je to jen nastavovaná kaše těžící s prvního dílu, ale to je tak vlastně u každého filmu.
Fotr je lotr (2000)
Jo tak tohle je dobrá zábava. De Nira mám rád a Stiller se ujal téhle role parádně... nejlepším momentem je pro mě volejbal v bazéně.... tomu sem se smál ještě 10. minut po skončení filmu.
Smrtonosná zbraň (1987)
Výborné spojení akčního filmu s komedií, které si zaslouženě užívá svůj úspěch i teď. A navíc Gibson a Glover jsou parádní a řadí se tak do nejlepších policejních dvojic filmového průmyslu.
Prokletí (2005)
Ono je to docela blbost, ale příjde mi to zábavné, vlkodlak vypadá hezky. Takový horor pro malé děti.
D-Tox (2002)
Lepší průměr - to rozhodně. V upadající Stalloneové kariéře je to jeden z jeho lepších snímků. A dokonce je i napínavý.
Kurýr 2 (2005)
Od prvního Kurýra mi Jason Statham není ukradený a jeho akční projevy čím dál častěji vyhledávám. Dvojka jen kopíruje jedničku a není ničím vyjímečná. Prostě jen další kurýr.
Kurýr (2002)
Slušná akční podívaná, která je obohacena o charismatického Stathama, který se snaží, ale jeho herectví v tomhle filmu mě nepřesvědčilo na víc jak 3 *
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Kouzelný svět Tima Burtona si vždy nechám líbit. Depp + Burton = velká kvalita.