Recenze (179)
Úterý po Vánocích (2010)
cim viac o tom filme premyslam, tym viac sa mi paci. natocit neveru nezazivnym sposobom, ktory je vsak popritom fascinujuci. vykaslat sa na klasicke dramaticke schemy, ktore zarucia divakovu satisfakciu co do akcie a zaposobit nanho uplne inym, mozno iritujucim sposobom. nic sa tam poriadne nedeje? - napodobne ako asi ako v 90 percentach vztahovych filmov, ktore su vsak formalne vycackane alebo nasilu "riesicske", takze mate pocit, ze su nabite emociami. oko je velky klamar :)
Mladí rebelové (2008)
ani neviem, nieco na tom filme mi pride nedotiahnute...ma peknych hercov, chytlavy soundracky, zopar silnych miest a -----------kopec omacky.
Kdo se bojí Virginie Woolfové? (1966)
film, z ktoreho sa mi zvieral zaludok....
Rodinná oslava (1998)
excelentne. dani ako zvrhlici, pokrytci, nackovia, alkaci...a ktovie co vsetko este... a to vsetko behom jedneho dna/vecera.
Profesionální manželka (2010)
asi najslabsi ozonov film z mojho pohladu. uz ten plagat....
Camino (2008)
som na rozpakoch...mal ma tento film rozculit alebo dojat? pribeh je silny, ale rozne odbocky (smrt braceka, smrt otca, sestrin pribeh) zaposobili tak, ze sa dostal za hranicu uveritelnosti a unosnosti. nepresvedcilo ma to ani ako agitka proti dogmam ani ako manifest lasky. skoda, skoda.
Všude dobře, proč být doma (2009)
celkom vtipna schematicnost postav a zakonita spadovost deja, ktora vyusti v zaver, ktory ocakavate uz od prvej tretiny filmu (no kde uz inde by sa usadili?)...napriek niektorym scenam (ktore ma mali dojat alebo co) mi postavy stale prisli odtazite, akoby naozaj len hrali to, co mohli prezivat ...
Dům duchů (1993)
priznam sa, ze mam radsej vypointovanejsi dej, tieto sagy sa mi vzdy rozplynu v nejaky neurcity dojem a tuna aj napriek hereckym hviezdam cele magicno allendovej romanu sa vytraca akosi do stratena.....film dla predlohy takehoto formatu by dla mojho gusta mal byt bud hodne ujety alebo s mierne pootocenou perspektivou, to by sa mi pacilo :)
Metropolis (2001)
slaby pribeh, precudesna kombinacia animovanych postav a rusiva hudba (pre mna velmi). dve hviezdicky za atmosferu, ta je naozaj posobiva....
Soumrak mrtvých (2004)
...zopar velmi vtipnych scen, trosku zanroveho lavirovania a celkom vypointovany koniec. suma sumarum - tri a pol