Recenze (215)
Věk zrady (1993) (TV film)
Parodie noir detektivek v antickém Římě??? Bože:D
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Depardieu mi na hrabě Monte Christa nesedí.....v Bídnících byl typově lepší
Přízraky (1996)
Mix Ducha, Caspera a Krotitelů duchů.....všechny charaktery reaguji na vsechno naprosto nerealne....
Kněz je poděs (2007)
Variace na Kurz sebeovládání. Takových komedií jsou tucty.
Kouzelný meč - Cesta na Camelot (1998)
Myslím, že velmi nadprůměrný animák, co se týče pestrosti různých nestvůrek včetně opravdu drsnýho záporáka až po úžasnou hudbu. Nemluvě o tom, že dabing se, až na nějaké výjimky, povedl, především Ruber v podání Pavla Soukupa.
Občan pes (2004)
Skvělá hudba.
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Další film s obřím hadem.
Replikant (2001)
Jean Claude jako záporák:)
Serpico (1973)
Alternativa: Prohnilí
Troja (2004)
Z filmu mám dojem, jakoby celá trojská válka trvala týden.