Recenze (215)
Poutník (2013) (studentský film)
Někdy hodnocení nemá serióznější důvod než prosté a banální "prostě mě to nebavilo, není to můj šálek kávy, moc symbolický příběh s nulovou gradací, výtvarno mi nic neříká" ...pak už nemá cenu hodnotit cokoli jinak řemeslně zvládnutého, protože není důvod. Omlouvám se za svoji přízemnost.
Anatomie pavouka (2014)
Dost možná nejpreciznější a nejemočnější loutkový kraťas za posledních minimálně deset let. Bohužel skončil u expozice nádherně pozvolna se rozvíjejícího celovečeráku v plymtonovskem duchu. Bohémské pozadí vzniku tohoto jistě vyjímečného kousku neomlouvá absenci pointy či vyustění. Film je utnut vizuální naivistickou exibicí a nutí diváka přesedlat z psychologického dramatu do videoartu, o několik tříd výtvarně banálnějšího a co diváckého zážitku nudnějšího. Je pochopitelně z mé strany vrcholně drzé až prostoduché říct o abstraktní intimní výpovědi emocí, že je banální nebo nudná... Počkám si na jiný čas a na jiné místo a možná závěr filmu prožiju tak, jako autor sám... a pochopím. Pomyslnou hvězdičku navíc, že to autor přežil ve zdraví a druhou za geniální opileckou animaci.
Zápletka (2014) (studentský film)
Botaniculoidni minimal loutka s nadhernym vytvarnem a precizní animací. Zvláštní pozornost věnujte v titulkách inspiračnímu zdroji.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Předem říkám, že nejsem fanda Johnyho Deppa a jeho komediálního herectví, které pro mě začíná Ed Woodem a končí u Pirátů jedničky. Komu se líbí poměrně úzká škála Deppova pitvoření se (vyplazování jazyku, změny úsměvu na vážno, debilní zženštilé škleby apod.) a dostatečně si ho neužil v queer laděném Wonkovi, ten si ho užije zde habaděj a z filmu bude patrně nadšený. Přehrávaná nuceně komediální stylizace z filmu přetéká přes okraj mého vkusu. Jednou větou by se dal snímek popsat jako Mr. Bean v andersonovskem svete. Bohužel z obou inspirací si vybral jen to nejhorší, z Beana trapnost a z Andersona zmatek a nudu. Takže pokud chcete akci v třeštěné komedii s britským přízvukem, pusťte si Johnyho Englishe nebo Austina Powerse, od tohoto ruce pryč, ty tři čtyři povedené fórky a krásná Gwyneth za to bohužel nestojí. ALTERNATIVA: Johny English, Růžový panter (nový i starý), Grandhotel Budapešť, por komediálního Deppa Piráti z Karibiku
Batman vs. Red Hood (2010)
Akčňí scény jsou v DC animáčích stejně nudné jako v Muži z ocele...mnoho efektů pro nic. Nicméně pokud má nějaký Robin smysl a zaslouží si zfilmování pak právě anakinovský Jason.
Batman (1992) (seriál)
Jeden z nejtemnějších animovaných seriálů.
Na hraně zítřka (2014)
Butterfly Effect riznutej Matrixem 3...ke genialite chybelo skutecne malo... cestovani casem v nejsvezejsi podobe
Rohy (2013)
ARE YOU HORNY? Nejdivnější a nejrozporuplnější film letošního roku. Mytologická fantasy? Pohádka pro dospělé? SATYRická černá komedie? Superhrdinský krimi thriller? Náboženská kritika nebo propaganda? A umí Ig hadí jazyk? UMĚNÍ LHÁT říznuté VRÁNOU v duchu TWILLIGHT, které má s horrorem společného asi tolik jako MALÁ VELKÁ BRITÁNIE s cestopisem. Film náročnějšímu dívákovi může nabídnout pouze dvě věci !SPOILER!: 1) skutečně silnou emotivní scénu přiznání rodičů a 2) zjištění, že démoni s vizáží na úrovni levnějších televizních fantasy seriálů jdou snadno zabít vidlema
Oáza (1972)
Pravděpodobně za to mohou 55 stupnova vedra, ze se reziser, herci a zbytek stabu rozhodli film vlastně nedotocit a zachranit to až v našem klimatu ve střižně. Proto v něm chybí taky mnoho závažných scén a místy naprosto nedává smysl.
V bolestech (2013)
Tak uz i upiri maji svuj found footage. A dari se jim jak uz dlouho ne. Spojte svezi ff tema tehdejsi Kroniky s napinavym (a z casti taky found footage) District 9 a vyjde vam V bolestech.