Recenze (157)
Fantazie (1940)
dvě hodiny jsou prostě na udržení pozornosi v tomto případě až příliš... obešel bych se bez nudných několika pasáží, především vizuálního doporovodu pastorální symfonie.... the best jsou čajkovského louskáček a závěrečné ave maria...
Bastardi 3 (2012)
megarasistická extrasrajda, za kterou by měl jít magnusek sedět
Papíry (2012)
snad žádnej celovečerák mě letos neokouzlil tak, jako těhlech 5 minut...
Pýcha a předsudek (2005)
sakra, už vim, co znamená toužit po panu darcym... i když on by mi stačil i pan bingley,, ne.. můžu mít oba?
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
netušil jsem, že zažiju něco trapnějšího, než bylo belino vzdychání v novym měsíci, zažil - belina hra s názvem "jsem drsná upírka"..zvracim ještě teď. .co jsem bohužel tušil - dobře rozjetá první polovina závěru bohužel neměla kam finišovat.. 90 minut sledujeme tichou poštu, během který se upírská chalupa nezaplňuje už snad ani upíry, ale jakousi odrůdou x-menů (vlastně jsme během filmu zapomněl, že o upíry má jít) a graduje nejzbytečnější filmovou bitkou, jaká kdy spatřilo stříbrný plátno, bitka která nemá smyls, opodstatnění a je zde jenom na efekt.. teda ehm efekty... triky jsou k zblití... dojme pouze rozlučková titulková sekvence na závěr...
Bouřlivé dny (1990)
nudný, ale pořád stravitelnější než top gun
Top Gun (1986)
twilight pro chlapy....
Medvídek Pú: Nejlepší dobrodružství (1977)
prostinké, avšak naprosto kouzelné....
Chuť melounů (2005)
za tančící penis a výbornej finálovej sek........ jinak nuda nuďoucí....
Chlapec pojídající ptačí zob (2012)
mě jenom překvapuje, že všichni, kteří denně sjíždí porno, označují film za nechutnej jenom proto, že kluk si to udělá do ruky a pak si jí olízne.... léčit by se měli právě oni, ne ten herec.... jinak se jedná o vcelku realistickej pohled na člověka, kterej se ocitl v krizi a snaží se nějakym způsobem přežít, aniž by musel svému okolí přiznat, že je v hajzlu....