Recenze (555)
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Po dlouhé době animák, co si získal mé srdce.
Melodie kouzel (2022) (seriál)
Příjemný seriál, který má své kouzlo, přijatelnou délku a tajuplného, avšak magicky sympatického kouzelníka. Jako muzikál to neberu, písní tu tolik není, avšak hudebně mě více zaujala mimopísňová hudba v tomto seriálu.
Miseuteo syeonsyain (2018) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, jaké jsem kdy viděl.
Zakázaná planeta (1956)
Tomuto kultovnímu sci-fi se klaním až k zemi, úžasné a úchvatné po všech stránkách. Atmosféra na jedničku.
Seulgiroun gambbangseanghal (2017) (seriál)
Tolik vězňů si zamilovat a hltat každou minutu jejich vězeňského života (i jejich civilní příběhy), to jsem fakt nečekal. Teď je mi hodně smutno, jelikož už jsem to s manželkou dokoukal. Kdybych měl sedět v base, tak jedině s touhle nesmrtelnou partičkou a jejich neméně kultovními dozorci.
Peopekteu geim (2011)
Korejci natočili velice zdařilý snímek o baseballu, napínavý, + s několika mými oblíbenými herci, dobrá hudba, potěšil.
Wani wa Junha (2001)
Jeden z nejhezčích filmů o lásce. Duševně obohacující požitek, + hezká hudba.
Beomjoidosi (2017)
Korejský Belmondo, hlášky super, bitky skvělé, chvílemi jsem ani nedýchal. Bavil jsem se královsky. Bravo!
Geomgaek (2020)
Nenudil jsem se, a to se počítá. Nikterak složitý děj svižně odsýpá, akční scény jsem si užil, lepší čtyři.
Bimileui seob (2017) (seriál)
Asi jeden z nejlepších kriminálních seriálů, jaké jsem kdy viděl. Beze srandy. A to kriminálky až tak moc nemusím.