Recenze (169)
Divočina (2014)
Kdyby tam bylo míň patosu a víc divočiny, byla by to pecka.
Padesát odstínů šedi (2015)
Nesnáším, když ženský ve filmech nemluví, ale pořád jen šeptají. To má namožený hlasivky?
Král džungle (1997)
Nevydržela jsem ani půl hodiny, tak to radši neboduju.
Něžné vlny (2013)
Takové milé, poetické, romantické pohlazení.
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Jumanji děleno čtyřmi.
Na doraz (2010)
Roberteee, achjo. Tak za prvé, z Mexika do LA se nejede přes Grand Canyon (A milí dabingoví mágové, "Velký kaňon"? Jako vážně?). Zadruhé, kde je ten humor? Ani jednou mi ani v náznaku necuknul koutek... prostě nic. A za třetí, nesnáším tenhle mustr skrz-tvoji-nemožnost-jsem-prozřel-a-mám-tě-rád. No a pak taky ty nesmysly jakože auto sjede z mostu, sešrotuje si střechu a jediný zranění je zlomená ruka, pár žeber a nevysvětlitelnej límec pro psa. Je to taková blbost, jako by to točil Troška. "Pete, nablil jsem ti do rány." Hahahahaha... nebo vůbec.
Válka světů (2005)
První polovina krásně napínavá, druhá polovina... ehm, no, raději dělat, jako že se to nestalo.
Čelisti (1975)
... a od té doby se v moři bojím.
Columbo - Žonglér - Vražda v Malibu (1990) (epizoda)
Trochu divná pointa. Columbo tím vlastně nikomu nic nedokázal, důkazy jsou tentokrát dost chabé.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Má to Colina, má to Samuela, má to vtip. Já jsem spokojená.