Recenze (169)
Pusinky (2007)
Spousta zbytečných scén, příliš zmatených a zkratkovitých dialogů, ale psychologie postav a herecké výkony skvělé.
Příští rok ve stejnou dobu (1978)
Námět pěkný, ale ty dva uštěkané hlasy mě moc nebavilo poslouchat. Sice to věrně vystihuje skutečnost, že některé páry se pořád dohadují a milují zároveň. Ale ve filmu mě baví spíš limča, něco jiného, než co mám doma.
Mansfieldské panství (2007) (TV film)
Velmi chabá nápodoba předlohy. Příběh je až příliš zkratkovitý, postavy jsou tím pádem mělké. Hlavně však tady neschvaluji casting. Žádná z postav, snad kromě Edmunda, nebyla podle knížky. Fanny není vůbec taková, jak v tomhle filmu působí. Tahle herečka je spíš koketa a ta nesmělost a obětavost jí vůbec nejde. Tohle bylo zkrátka pěkně odbyté.
Sekretariat: Příběh šampiona (2010)
Rozpolcenost mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami nakonec převážil fakt, že jde o příběh podle pravdy, tedy že si tvůrci nemůžou až tak cucat děj z prstu. Většina filmu je taková normální neohromí-neurazí, ale závěr jsem najednou prožívala jak blázen a dokonce i slzy jsem ronila, jaká to byla napínačka.
Jak na věc (2002)
Ten kluk je děsně nesympatickej, ale jinak je to film pěknej.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Trochu chaotické, zkratkovité, neosobní.
Nesnesitelná krutost (2003)
Romantika nic, humor pro mě taky skoro nic, zápletka zašmodrchaná, ... nebýt Clooneyho, unudím se.
Trable o Vánocích (2015)
Krásně sentimentální, dojemné, nenáročné a před Vánoci to pravé.
Přijde letos Ježíšek? (2013)
I když jsem to viděla před Vánoci, nic moc to nezachránilo. Špatný scénář, postavy jednají naprosto nepochopitelně, celé je to podivně zmatené. Dobří herci se snaží zachránit, co jde, ale ono toho moc není.
Ukradené Vánoce (1993)
Možná že to bylo hlavně tím špatným masterem zvuku (hudba řvala a postavám nebylo rozumět ani slovo), ale spíš mě to prostě neoslovilo. Dokonce mě to štvalo. Nápad dobrý, hudba nebyla špatná, ale celé mi to přišlo příšerně nedodělané a otravné.