Poslední recenze (5)
Povinnost a čest (2012)
Chci zpátky svých 110minut života. Ani akční scény to u mně nezachránily - snad nejzbytečnější film roku 2012, příšerně zahraný a přehuštěný otravnýma patriotskýma kecama.
Paralelní světy (2012)
Vizuálně velmi krásné, zajímavá myšlenka jejíž potenciál by se dal určitě zužitkovat daleko lépe. Během sledování jsem byla ochotná zapomenout na to jak moc mi je Kirsten Dunst ve všech filmech nesympatická a odpustit celé to LoveStory klišátko, co se skrývá zřejmě za celou pointou tohoto snímku (možná mi něco uniklo, ale žádný jiný vyšší princip se tam podle mne nijak víc nerozvíjel) ....avšak konec, ten konec, snad ho tu ani nechci propírat a budu u tohoto filmu vzpomínat jenom na ty hezké obrázky Paralelních světů :)
Sedm životů (2008)
Jak to rict ve zkratce, krásnej Will ..zmatenost.. nuda... přehnany hrani na city.. A pak člověku dojde, že pod tou hromadou srdcervoucích scén, který začínaj snad první minutou a končej poslední minutou, je něco podezřeleho.. ááá ano, bingo...vlastně je to strašně dlouhý laciný klišé, i kdyz by nemuselo... myšlenka je v podstatě docela pěkná, zajímavě příjemné herecke obsazeni a také celkem dobře odehrané, ale bylo to až tak moc přepumpovaný těma silnýma emocema.. až moc přehnaně rádoby epický a dojemný ...až mam z toho pocit, že jsem byla tak trochu podvedená, že se mně pan režiser snažil ošálit tím, že mi podstrčil dokonaleho Willa Smithe, který bude tahounem celeho snimku a zakrývat veškerá jeho negativa... Avšak jedovatá medúza v akvárku byla ohromně efektní