Recenze (196)
Hvězdný prach (2007)
Když někdo umí dělat filmy, tak se vším všudy. Matthew Vaughn dal filmu nezbytný rozměr - osobitost a neodolaterný šarm. Dokonalé scenérie a záběry na krajinu, svěží a neotřelý příběh, fantazie, která nevyvrací skutečnost, vtip, co vám jemně polehtá bránici a postavy, jež si zamilujete... To vše dokázal s láskou režisér přenést na filmové plátno v jednom jediném úžasném filmu. Hvězdný prach je mým nejoblíbenějším dobrodružným snímkem a sladká tečka na závěr je krásná hudba. -novoten napsal kometář, který je tak výstižný a krásný, že já už nemám co dodat.
Requiem za sen (2000)
Asi nejsem na ty "temné" a pesimistické filmy. Nemám zapotřebí se na ně koukat, a dělat to už asi nebudu... Dokonale mi zkazil náladu, ale to nejspíš mělo být účelem. Nesdílím všeobecnou popularitu filmu, to ani v nejmenším. Výstižný komentář: 0Fusion
Modrá laguna (1980)
Nádhera! Takhle nějak si představuju ráj... s hezkým klukem, na pláži, svobodně ;-D PS: Tohle jsem psala asi ve 13-ti takže se za to tak trochu stydím, ale plný hodnocení nechávám, protože po těch letech to ve mně vyvolává stejný pocity plus trochu nostalgie i přes zjevné nedostatky, které vidí ostatní.. :D
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Na mě občas až moc "tvrdé" a někdy moc zašmodrchané a zdlouhavé, ale neuvažuju o tom, že bych někdy tenhle magický pořad vynechala. Kouzla, mnohdy naprosto nadpozemská mě fascinují. A pak jen zíram a zíram... mimochodem, Criss je sexy :)
Prázdniny (2006)
Nevidím důvod, proč nedat 5 hvězdiček. Miluju Kate Winslet i Jacka Blacka (který mě v "normální" roli velmi zaujal), a můžu Cameron Diaz i Jude Lawa. Prázdniny mi vykouzlily úsměv na tváři, a ke konci dokonce dojaly šťastnou atmosférou.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Dokázal to - chytil mě. Dokonale. Zamilovala jsem si některé scény tak, že už teď se těším, až se kouknu znova! Leo si svou roli zahrál příjemně a s (ne)uvěřitelnou chutí a lehkostí.
Prázdniny pana Beana (2007)
Ke kometáři od freddyho, bych se mohla klidně podepsat. Vystihl to do slova a do písmene.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Jeho pitvoření mě ještě neomrzelo... a myslím, že se to nikdy nestane!
Láska nebeská (2003)
Ano, budu se opičit po většině ostatních: nenucená, nádherná a pozitivní vánoční romance, z okouzlujícího Londýna, kde si vtip našel svoje pevné místo. Žádné zbytečné výkřiky do prázdna, tady je vše, jak má být. A to jsem po prvním shlédnutí ohrnovala nos, že to není nic nového a objevného!!! Ale láska mě překvapila nečekaně, jako vždy... :)
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jako malá jsem Toma a Jerryho milovala a nevynechala jedinou epizodu. Miluju je dodnes.