Recenze (100)
Ben Hur (2016)
Mohlo to být o něco delší. A pravda, těch akcí ve stylu hollywoodu, mohlo být méňe. Ale jinak celkově pěkný dojem.
Akta X (1993) (seriál)
Bez pochyby jeden z nejlepší sci-fi seriálů, a seriálů vůbec. I když některé epizody nenadchnou, ale ani neurazí.
Zločin v Polné (2016) (TV film)
Jeden z mála filmů dnešní doby, který dosahuje nějakého uměleckého zpracování. Nezklamal, herecké obsazení perfektní a pěkná dějová linka.
S čerty nejsou žerty (1984)
Tahle pohádka je zfilmováním dokonalosti.
Spectre (2015)
Tento díl mě docela zklamal. Podle mě je tam více kecání, než akce. Je sice nejdražší, a nejdelší ale v mém žebříčku se řadí ke Quantum of Solace, tudíž pro mě ne tak velký filmový zážitek, jaký jsem očekával.
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Tento seriál se hodně povedl. Je to taková oddechovka, kde se člověk pobaví, zasměje a odpočine si. Uřvaná máma s flegmatickým tátou a praštěnými dětmi. Doufám, že jen tak neskončí.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Film baví už od začátku, a nekopíruje ohraná klišé akčních filmů. Zběsilé kostýmy a pojízdné rachotiny filmu dodávají docela šmrnc. Po skončení jsem měl chuť se zastavit u kasy a koupit si ještě jeden lístek.
Chorvatské národní parky (2007) (seriál)
Tento seriá se opravdu povedl. Ukazuje, krásnou přírodu chorvatska, která je velmi rozmanitá. Od středomořských typů, až po typy středoevropské.
Vařte jako šéf! (2013) (pořad)
Ač je v současnosti pořadů o vaření přespříliš, tak si myslím, že Zdeňkův pořad by mohl vydržet, a zajímavou formou i něco naučit. Zdenda Pohlreich alespoň ví co dělá, a o čem mluví. Na rozdíl od jiných rádoby kuchařů.
13. komnata - 13. komnata Karla Schwarzenberga (2013) (epizoda)
Je vidět, že i pan kníže je obyčejně neobyčejný a sympatický člověk. Příjemně se na to koukalo. A taktéž jsem volil Karla.