Recenze (440)
Zastav a nepřežiješ (2006)
nehorázná sračka..
Prometheus (2012)
tak nějak to nenaplnilo moje představy a očekávání, škoda.. a přitom se to tak pěkně rozjíždělo ze začátku.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
po výborné jedničce hodně velký propad.. roztomilý snímek, co vykrádá sám sebe.
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
kdo prdí, půjde poslední.
Doba ledová (2002)
vždycky si pobrečím jak malá holka..!
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Peter Dinklage byl jediným mým lákadlem - a nakonec i jedinou kladnou věcí na tomhle pokračování.. dějově je to stejně průměrné jako dvojka a trojka..
Dracula (1992)
Coppola umí přenést kouzlo stránek na plátno, to už dokázal nejednou a Dracula není výjimkou..
Toy Story: Příběh hraček (1995)
hodně povedený, ale nemůžu se ubránit pocitu, že je tenhle animák lehce přeceňovaný..
Život je krásný (1997)
nejsmutnější snímek všech dob, prolila jsem potoky slz a už to nikdy nechci vidět, až moc silný zážitek..
Na vlásku (2010)
příjemné překvapení, vizuálně bravurní, navíc vtipné, dojemné a originální!