Recenze (1 873)
2 $ocky (2011) (seriál)
2 za KO ZY, i když to dává asi každej, tak teda 3
13. komnata - 13. komnata Dalibora Gondíka (2013) (epizoda)
Gondík s vlasama bomba kunďák
Stud (2011)
Jestli na ČT art nedávali nějakou osekanou verzi, tak je to přinejmenším... osekaný. No tak aspoň že ne všechno. Snad bude remake. Nebo radši víc. Tipy na obsazení zašlu obratem.
Základna (2017)
(skoro4, ale původ boha řeky lol)
Pokoj (2003)
5* + 0* = 3* __________ 1) 14. 3. 2011 Klubovna 2. patro, zelená a vodní dýmka. 2) 28. 10. 2017 Kino Aero, pivo a lžičky. Takže 3) bude minimálně projekce na Ludmile, Dom Pérignon a kilo koksu.
Earth: Den na zázračné planetě (2017)
Redfordův komentář nezúčastněný, ale třeba by to časem rozjel, jenže to by v Oku nesměla myš lamelozubá přitáhnout v lamelozubech Trojana. Nejdelší reklama na T-Mobile v historii. Ale už aspoň konečně vim, jak vypadá jepice a že Opičí král je hulman kid, víc nepotřebuju. A rozhodně nepotřebuju ty řeči na konci, takže 3*.
Blade Runner 2049 (2017)
Stěrače stírají, děj už tolik ne. Old school atmosféra v nenávratnu, generický postapo svět bolestně v návratnu. A žádný Rutger. - - - - - - - - - - 4 setkání, 1 zjištění: Villeneuve je sázka na jistotu. Průměru.
Až na Severní pól (2015)
Pohádka se vším všudy, no. (2,5*)
To (2017)
To 1990 pro děti. To 2017 pro teenagery. To 2019 pro dospělý? (akorát to teda klidně chci vidět znova, takže asi 3,5*)
Ahoj, cizinče (2016)
Jelikož nejsem triggered assumed lonely non-binary něco, nemůžu dát víc než 3.