Recenze (156)
Boží ruka (2021)
Roztříštěné a mnoha ohledech nedotažené a nedomrlé. Film mě sice bavil od začátku do konce, nicméně za mě je to nejslabší film Paola Sorrentina, který jsem zatím viděl, Jinými slovy scénář * režie ****1/2.
The Roosevelts: An Intimate History (2014) (seriál)
Neskutečný, vyčerpávající a především naprosto dokonalý dokument.
Ministerstvo strachu (1944)
Formálně vynikající, obsahově průměrné ...
Hunted (2020)
Trošku bramboračka, ale docela originálně zpracovaná.
Fargo - Season 4 (2020) (série)
Jednoznačně nejslabší série. Díky Jessie Buckley dávám alespoň průměrné hodnocení.
Černé zrcadlo - Krokodýl (2017) (epizoda)
Skoro by se dalo říct, že byl rejža tak trochu rasista. Sice tam měl obligátního černocha a muslimku, ale ... Jinak nesouhlasím, že by to byl slabší díl. Vystačilo by si to i na celovečerák, kdyby se Mia domákla, že by policii mohl na její stopu navést i recepční ...
Mrtví neumírají (2019)
Jarmusch dokáže překvapit, když už nic jiného. Čekal jsem, že to bude o zombie jenom tak okrajově a on to byl skoro regulérní zombie horor. Za mě to nejvíc nahoru vytáhla jako vždy démonická a éterická Tilda Swinton a pak ke konci geniální rozhovor v autě o scénáři.
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Úžasné bitky a na tento (sub)žánr naprosto standardní zápletka, přičemž si to asiaté natočili přirozeně tendenčně ve svůj prospěch. Chce tu snad někdo tvrdit, že Američané točí podobné filmy objektivně? :-)))
Toreador (2007)
Režisér Meyjes by měl za tento film obdržet nějakou zvláštní cenu. Je opravdu umění takhle doprasit film s tak atraktivním námětem a s tak kvalitními herci. Jedna hvězda za dobové záběry a druhá za chudáky herce.
Hra z Anglie (2020) (seriál)
Je to taková červená knihovna pro fotbalové fanoušky, není ale jen o fotbale, takže nejen pro ně. Jakožto velký fanoušek fotbalu navzdory historickým nepřesnostem tedy trošku nadhodnocuji.