Recenze (109)
Bastard (2023)
Jsem šťastný, jak to dopadlo....Perfektní film. Mads Mikkelsen v historickém filmu vždycky pecka...
Princ Mamánek (2022)
Název "pohádky" je hodně zavádějící.. Až na hloupé šišlající čarodějnice to bylo dost dobré. Pohádce pro dospělé chybělo lepší doladění.
Údolí včel (1967)
Úžasné, legendární.... Bravo.
O sirotkovi z Radhoště (1996) (TV film)
Hrozná kamera, zvuk a jedna z nejhorších tv pohádek...
Čas beznaděje (2014)
Špatná režie... Jinak to vůbec nebylo špatné..
Nebe a dudy (1941)
Pro mě nádherný film a nebudu nic dodávat..... Doporučuji..
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Moc dobře udělané, před revolucí se dělaly moc dobré filmové pohádky. Po převratu to stálo a stojí až na výjimky za prd.... Těší mě skvělí herci jako O. Ševčík, Tokoš, Růžičková a taky Čejka... :-)
Smrt jí sluší (1992)
Naprosto perfektní, včetně hereckých výkonů, opět jsem si to užil :-)) Některé komentáře si tady užívám taky:-))
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Mnohdy stačí netlačit příliš na pilu a je tu sympatická televizní pohádka.. Vše bylo jak má být, i když sestra chtěla, aby se Liduška zamilovala do Krakonoše:-)) Skvělý příběh, skvělí herci, hezká hudba, příjemný večer.
Jana Eyrová (2011)
Miluju tu knihu a miluju tohle zpracování.. Mia Wasikowska naprosto skvělá a M. Fassbender jako Rochester také.. Závěr bych ještě potáhl nebo napsal jak to bylo dál dle knihy... Krásná hudba....