Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Jmenuju se Earl (2005)
Columbo (1971)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Californication (2007)
Mr. Bean (1990)
Dr. House (2004)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Moje nejoblíbenější kriminálka,velmi osobitá,charismatická s kapkou černého humoru. Snad ani jednu epizodu jsem nevynechal, každý díl nabízí velmi zajímavé případy a nádherně zpracovaný humor, charisma Leroye Jethra Gibbse je skvostné a třešničkou na dortu je sukničkář Antony Dinozzo. Trochu mě zklamalo umrtí Kate a hlavně nástup Zewy která nedokázala zaplnit její místo naplno, přesto naprosto bezkonkurenční kriminálka pro každého (hlavně pro mě) jasných 5 hvězd :D